Pesanan Buat Umat Islam

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 9:23 PM

Filed Under: , ,


Kala aku pening untuk mengingatkan balik peristiwa yang lepas untuk sambungan Cerita Lelaki misteri di Gunung Ledang 2 yang masih belum siap walaupun mendapat permintaan yang baik punye.,,tiba-tiba aku dikejutkan dengan satu link yang menarik perhatian untuk dibaca di laman Facebook aku..Memang betul2 menarik perhatian walaupun jika dilihat sekali imbas seperti biasa sahaja..Selepas aku mengklik link tersebut..

klik..(buat bunyi klik sikit)..hihi

Terpamparlah satu artikel yang sangat panjang yang ditulis di laman forum Dinar Emas menceritakan tentang pengalaman seorang penulis(penulis threat tersebut) berbual bersama dengan paderi yang alim..
Ketika pada dasarnya penulis hanya sekadar melihat keanehan paderi terbabit disebuah gereja,mereka terus memulakan perbualan setelah didapati yang mereka sebenarnya berjiran..

Namun apa yang diceritakan oleh paderi tersebut pasti akan menyebabkan meremang bulu roma anda..anda pasti akan berfikir sejenak berapa besar dan berapa banyak iman yang anda lakukan.,berapa lama dan berapa dalam anda mendalami ilmu agama..
Berapa bijak musuh kita yang sentiasa berusaha untuk menjahanamkan umat islam,berapa dahsyatya kebolehan dan pemikiran mereka sehingga mampu merancang perancangan yang begitu hebat sehingga tidak disedari oleh umat manusia itu sendiri kursusnya umat Islam..Disaat itulah anda pasti akan teringat akan rukun Islam yang pertama..

Sesungguhnya anda akan menginsafi segala kesalahan yang lalu..Disaat itu anda akan tersedar,disaat anda terleka dengan hiburan yang mengasyikkan,disaat itulah Musuh Islam sedang bergerak secara senyap untuk menghancurkan agama yang maha suci ini..Baik Freemason,mahupun New World Order,itu semua hanya mainan yang dipergunakan mereka untuk mengalis pandangan kita dari kenyataan sebenar..

Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang perbualan paderi dan lelaki yang beragama Islam ini,silalah anda membaca..Tapi amaran kepada anda,membaca biar Ikhlas,Jika rasakan tidak berkesempatan untuk membacanya,abaikan..Mungkin jika ada masa yang terluang,anda boleh membacanya..Ini kerana untuk membaca artikel ini sehingga habis memerlukan masa kira-kira 1 jam..

Cuma satu yang ingin aku katakan disini..
Sama ada ia benar atau dusta
wallahualam bissawab
Namun yang pasti,perkara ini mungkin dapat memberi kesedaran kepada kita
tentang pentingnya petunjuk..
Walau apapun yang dikatakan mereka..
Kita Jadikan Al-Quran sebagai bimbingan..
Kerana tuhan menjanjikan yang Al-Quran akan tetap terpelihara sehingga la ke hari kiamat..


Jika anda rasakan cerita ini terpesong..Abaikan..
dan berikan pendapat anda diruangan komen entri ini..

Mula Membaca

Nota:Aku sebenarnya tidak mempunyai sebarang kaitan dengan pemilik forum ini..Saje nak berkongsi bahan bacaan yang berguna untuk dibuat penyelidikan..Apapun terima kasih kepada shaffiq kerana memperkenalkan link ini kepada aku..
(Masih memikir sambungan lelaki misteri diGunung Ledang)

Update:Diharapkan anda hanya menjadikan bahan bacaan ini sebagai bahan pengetahuan sahaja dan anda tidak terlalu taksub dengan cerita- cerita ini..Ianya hanya sekadar memperluaskan pandangan dan penyelidikan kita dalam mencapai sasaran ilmu yang tertinggi sahaja..Seperti mana yang dikatakan saudara Faiz di ruangan komen ini,ini dari sumber yang tidak pasti..Yang baik kita ambil,yang buruk kita tinggalkan..(Jangan jadi macam e-mel yang tersebar pasal Hitler tu sudah la..Tu semua bohong belaka)


7 comments for this post

pening aku baca..macam ada yg tak betul..baik aku baca al-Quran lagi bgus..kalau iman tak kuat..leh sesat ni.

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Teknologi Night Vision Pada Kereta Masa Kini"

Posted on July 19, 2010 at 10:20 PM  

tak ada la..kita membaca untuk menilai..

Posted on July 19, 2010 at 10:40 PM  

agak lama la tentang paderi ni..sumber yang xpasti..timbul perasaan gharar.mana yang baik diambil, mana yang buruk kita tinggal. jangan mudah percaya, nilai dan selidik..

Posted on July 19, 2010 at 11:35 PM  

bookmark je dulu page tu, pasal dah siap infrom 1 jam masa diperlukan..lepas ni bila free baru meneliti

Posted on July 20, 2010 at 1:54 AM  

salam.

jazakallah 4 sharin.

td..at first..igtkan nk bace..but den..ble tgk kmu cakap 1 jam..trpkse batalkan hasrat mmndgkan nk dkt kul 12 mlm dh kat cni..

InsyaAllah, bsok dtg cni blik..n bcoz of dat..I included ur blog in my blog list..hrp x kisah ye :)

Posted on July 20, 2010 at 6:24 AM  

eh! baca apa??? kjab aku nk try terjah.... dan! ko tulis novel ke pasal lelaki misteri ni?? aku x tgk lagi.. sj tnye..

Posted on July 20, 2010 at 6:59 AM  

Kepada semua pembaca entri ini..
kita semua blogger yang bijak..
Jadi kita baca.,kita lihat kita renungkan..

Yang baik kita ambil..
yang buruk kita tinggalkan..

Nick:Tu bukan novel la.,tu cerita pengalaman je..Tulisan aku pun x sebagus ko..gi pun pun atas permintaan budak2 yang nak tahu pengalaman sebenar..(Bahasa cerita tu agak tonggang langgang sikit.,baru belajar menulis)..hihi

Posted on July 20, 2010 at 8:26 AM  
Related Posts with Thumbnails
Print