Pencemaran Teknologi di Piala Dunia

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 9:37 AM

Filed Under: ,

Setelah isu berkenaan mutu pengadil hebat diperkatakan di piala dunia ini,pelbagai cadangan telah dikeluarkan oleh beberapa pihak yang menyatakan supaya kita mempergunakan teknologi yang terkini seperti sukan tennis untuk mengesahkan gol dengan cara tayangan video dan bermacam-macam lagi..Tahukah anda bahawa,dengan memasukkan unsur teknologi yang keterlaluan sebenarnya menghilangkan seri permainan itu sendiri..Jadi seharusnya cadangan itu dikaji semula..

Semua peminat bola sepak yang mengikuti perkembangan Piala Dunia ini pasti mengerti,perkara ini menjadi lebih kontroversi semasa di perlawanan England menentang Jerman..Kononnya jaringan yang dijaringkan oleh wakil England tidak dikira..(padahal kalau masuk pun kalah).Jadi disini aku akan tunjukkan bagaimana dengan teknologi yang diserapkan mencemarkan permainan..

Penggunaan Sut berteknologi Tinggi
Semestinya pasukan yang bertanding akan mula melakukan penyelidikan R&D bagi membolehkan pasukan untuk menggondol gelaran Juara Dunia.Silap hari bulan mereka akan mereka Sut Ironman bagi menambah kebolehan pemain dari segi kepantas,kekuatan dan kekebalan..lalala..(Jepun dan Korea ada harapan nak menang)

Upgrade Pemain
Pasukan akan sesuka hati melakukan pengubahsuaian terhadap pemain mereka supaya mutu perrmainan mereka akan meningkat..Seperti mengubah kaki mereka supaya kelajuan larian dan tendangan akan meningkat..

Pengubahsuaian Alatan
Dan sekiranya pengubahsuaian kaki pemain itu tidak dibenarkan atau dalam erti kata lain,tidak dibenarkan oleh FIFA dan badan induk hak asasi manusia kerana dikira mencabul hak seorang manusia waras,pasti ada diantara mereka yang mula mereka but roket bagi meningkatkan kelajuan..Macam dalam gambar ni..

Sabotaj
itu perkara yang paling menakutkan..dengan penciptaan alat yang mampu bergerak separuh kelajuan cahaya,fuh,menakutkan lawan..

Tiada Lagi Piala Dunia
Ini perkara paling menakutkan..Mungkin bagi mereka tiada gunanya mempunyai piala sahaja..Lebih baik dapat I-Pad setiap seorang..Baru jadi lelaki Metroseksual sikit..Macho..hohoho

Dan sempena menyambut kemeriahan piala dunia ni,kepada sesiapa masih belum memiliki mp3 lagu tema Piala Dunia 2010.,anda boleh download disini ye..


k'Naan-Wavin Flag
Download


Shakira-Waka Waka
Download


Nota:Kepada semua pembaca entri ni..,ni aku main-main je berdasarkan image yang telah diedit..Jangan anggap serius je..Benda ni hanya mengisi masa lapang..Jerman.,anda Mesti jadi Juara Dunia untuk tahun ni..(Risau setelah diramal oleh sotong yang Jerman bakal kalah)..


10 comments for this post

haha
terbaik la edit
;)

Posted on July 7, 2010 at 10:44 AM  

bukan aq edit pun..Ehsan Google..
Aq reka cerita je..haha

Posted on July 7, 2010 at 11:25 AM  

hahahaaa.. pandai reka cerita..

Posted on July 7, 2010 at 11:56 AM  

hahaha.. memang cool la kalo ada but camtu.. cepat sikit aku sampai kelas.

Posted on July 7, 2010 at 12:33 PM  

kekal yg tradisi aje.. tak perlu teknologi lebey2 nih..
hehehe.. bagus tul reka citer nih!

Posted on July 7, 2010 at 12:35 PM  
Anonymous

terbaek sey~! giler kentang sukee..=)

Posted on July 7, 2010 at 2:42 PM  

memang terbaik la bro.. ha ha..

Posted on July 7, 2010 at 4:06 PM  

haha..Cerita mesti nak kena real..

Posted on July 8, 2010 at 12:15 AM  

kreatip doo ko edit2 gambar ni.. menarik~



anyways, nice entry =]

Kenape lelaki selalu dikaikan dengan terer matematik dan suka tengok bola [Jawapan]
► Play. ▌▌Pause.

Posted on July 10, 2010 at 7:49 AM  
Anonymous

good luck GB crew you No 1 joe from austrlia

Posted on July 12, 2010 at 2:15 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print