Google Nak Nenek dan Atok kita Guna Video Chat

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 8:18 PM

Filed Under: , ,

Kecelikan IT sememangnya menjadikan satu keperluan pada hari ini..Jadi sebagai satu strategi perniagaan.,google menyediakan satu servis percuma yang disediakan khas untuk semua lapisan masyarakat dan umur..

Semua lapisan umur???
Ye,semua lapisan umur...

Baru-baru ini Google telah melakukan kempen bagi menggalakkan Grandparents(Atok dan nenek kita) untuk menggunakan Video chat di Gmail..memang suatu kempen yang menarik,Google telah menyediakan video panduan bagi penggunaan tersebut..haha

Kiranya nanti bila atok aku dah pandai guna,boleh la aku video chat dengan atok..
Tak payah call lagi..Sayang atok..hahahah



Nota:Memang satu kesukaran untuk mengajar Atok dan Nenek aku menggunakannya..Alangkan nak ajar pakai 3G pun susah..,apapun,Aku akan terus mencuba..Adios..(Nenek aku Rock)


0 comments for this post

Related Posts with Thumbnails
Print