Pembunuhan Tragis Sang Lembu (18PL)

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 6:13 PM

Filed Under: ,

Jika anda perasan,sejak kebelakangan ini,PKE banyak membuat entri yang kebanyakannya mengulas berkenaan paparan video..Daripada video itulah menerbitkan idea yang tergumpal di benak fikiran PKE ini untuk menulis entri..

Mungkin entri yang dipaparkan dientri ini kelihatan amat ganas sekali sehingga layak diklasifikasikan sebagai 18 PL (terlalu ganas),jadi jika anda berusia 18 tahun ke bawah,sila menonton bersama bimbingan ibu bapa..

Video ini berkisarkan tentang lembu yang dibunuh kejam dengan mesin pengisar gergasi..Ramai yang membuat andaian yang lembu tersebut dikisar untuk dibuat daging Burger..Namun yang pasti,PKE tidak mahu membuat andaian..Kepada sesiapa yang sudah menonton video ini dan mendengar cerita yang sebenar disebalik video ini,bolehlah anda mengemukakan hal itu..Nak juga PKE ketahui apa tujuan sebenar lembu ini dikisar..



Kejam bukan..Sudah PKE katakan..Apa jenis manusialah yang tergamat membuat hal seperti ini..Setelah entri Syaitan Bertopengkan Binatang disebarkan secara meluas yang berkisarkan tentang kekejaman manusia terhadap binatang..Timbul pula video ini..Tidak hairanlah jika bayi dibuang dimerata-rata tempat umpama sampah jikalau perasaan belas kasihan sesama hidupan ciptaan tuhan hilang didalam diri manusia..Hampeh

P/s:Sebenarnya ramai juga yang kena tipu dengan entri ini..PKE saje je tulis macam ni bagi saspen..Sebenarnya video sudahpun mengatakan bahawa binatang yang dibunuh dengan kejam ini sudah mati disebabkan berpenyakit..jadi mereka2 ini hanya sekadar melakukan pembersihan sahaja..Mungkin untuk ditanam..Jadi kesimpulannya disini..anda telah ditipu..Maaf ye..hi

Hendak Tahu Rahsia,Highlight perkataan diatas ini..---^
(-.-)

11 comments for this post

haihh

apa nak jadik la dengan manusia sekarang ni.makin lama macam dah setaraf kanibal aku tengok..

Posted on August 18, 2010 at 6:47 PM  

Member ade bg tgk video ni aritu, x sanggup nk tgk lagi, huhu.. kejam mmg kejam, uwekkk~~

Posted on August 18, 2010 at 7:59 PM  

ini mungkin berlaku diluar negara.. mmg kejam sungguh.. mngalahkan setan..

Posted on August 18, 2010 at 11:18 PM  

argh! ganasnya..kenapalah zalim sangat

"Lawak Antara Benua oleh Kartunis Lambok"

Posted on August 19, 2010 at 10:28 AM  

Bukan ke ada tulis itu adalah lembu yang sudah mati? Audio lembu mengerang tu tokok tambah je kasi saspens.

Posted on August 19, 2010 at 6:26 PM  

ada yg cakap utk buat burger. ada yang cakap lembu sakit dan ini cara dia dibunuh. tak tau mana satu betol.

Korang, ajar sikit pasal Nuffnang ni boleh? Huhu

Posted on August 20, 2010 at 1:10 AM  

Scholars83:penonton pertama yang sedar mengenai hal ini..

PR:er..sebenarnya bukan buat burger da..banyak orang hebahkan kat FB cakap lembu ni dicincang tuk buat burger..Jadi PKE sengaja upload video ni tuk kasi suspen sikit..Tapi kalau baca tulisan yang perlu dihighlight tu..korang akan dapat jawapannya..

Posted on August 20, 2010 at 1:42 AM  

sblm tgk pkataan highlight.. yekk! xleh tgk smpai habis.. kembang tekak!

slpas tgk pkataan highlight.. owhh~ padan la dia buat cmtu.. huhu~

Posted on August 20, 2010 at 2:57 PM  

Kesiannye.. T.T

Posted on August 20, 2010 at 4:47 PM  

cis..
pagi2 lagi dah kene tipu!
nasib je x nangis.
kalau x mesti dah malu =='

Posted on August 21, 2010 at 11:04 AM  

salam kunjungan........

Posted on December 19, 2013 at 1:56 PM  
Related Posts with Thumbnails