Syaitan Bertopengkan Binatang

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 11:11 PM

Filed Under: , ,

Memang dasar perempuan syaitan yang bertopengkan binatang..Membuat perkara ini dengan muka selamba dadah..Adakah dihatinya tidak timbul sedikit pun perasaan kasihan ataupun sayang kepada binatang ciptaan tuhan ini.. Mengharapkan rupa paras yang lawa tetapi perangai buruk tak guna juga..Semua itu tidak bermakna jika dia sendiri mempunyai perangai yang memang macam Anjing!!..

Cuba anda renungkan dan perhatikan setiap perincian video ini..Bukan ke tindakan ini terlalu kejam..Membuat kerja bodoh tanpa sebab yang munasabah.. (aku silap,ada pula kerja bodoh ada yang mempunyai sebab yang munasabah)..

Aku cakap secara terus terang..Aku tidak sukakan kucing..Tetapi tidak sesekali akan buat benda sedemikian rupa kepada binatang..aku tahu,setiap benda ciptaan tuhan didalam dunia ini berhak hidup dengan bebas tanpa sebarang gangguan..Jadi..Tonton video ini..


Apa pandangan ada??
Jengkel bukan..Melihat segala perbuat yang dibuat oleh beliau..memang melampau..
Inilah yang patut kita gelarkan kepada si pemijak itu..

Syaitan bertopengkan Binatang

16 comments for this post

Ko aku dapat pompuan ni siap die...sesuka hati pijak kucin yg comel tu....sampai eshhh x sanggup la nk tgk~

Posted on June 25, 2010 at 12:04 AM  

yang ni memang gila.. ada ke buat kucing macam tu.. bodo punya betina.

Posted on June 25, 2010 at 11:47 AM  

Memang dasar pompuan x de otak...
kejam siot..cam celaka...

Klu aku jumpa dia..
x dapat bunuh..
tumbuk pun jadilah..
haha

Posted on June 25, 2010 at 1:16 PM  

tak sanggup ku!!! ahhh...

salam singgah mengikut kamu! :)

Posted on June 25, 2010 at 3:29 PM  

aku dh tgk video ni mmg rasa nk pijak2 balik kt pmpuan tu! celaka btoL! sian kucing tu....

Posted on June 25, 2010 at 5:45 PM  

salam tuan rumah..
elok popun ni sumabt dlm mulut buaya je..padan muka dia..

geram gak tgok aksi dia..ni bukan manusia tapi spesis binatang ..

Posted on June 26, 2010 at 3:37 PM  

aku dah tgk vdeo ni... cam haram jadah tol pmpuan nie... x phm r pe motif die wat cm2... seyes gram gler...

Posted on June 26, 2010 at 6:14 PM  

sape x geram...
aq pun x sampai hati nak tengok video tu sampai habis..
apa punya manusia la..
eh silap..
apa punya binatang la..

Posted on June 27, 2010 at 12:08 AM  

salam...alahai ngerinya nak tenguk sampai habis...keciannya..kurang ajar,kejam punyer pempuan tak guna ni.

Posted on June 27, 2010 at 7:14 PM  

Tau x pe..memang x guna...

Posted on June 27, 2010 at 8:45 PM  

memang sakit hati gila tengok pompuan tu. dasar bukan manusia T___T

Posted on June 29, 2010 at 12:28 PM  

Dah nama pun binatang..hihi

Posted on June 29, 2010 at 4:49 PM  

uishhh ! tajut gila . kejam sungguh lah . siannn :'(

Posted on June 29, 2010 at 8:45 PM  

Tul2..kesian kat kucing ni..

Posted on June 30, 2010 at 8:09 AM  

macam sialll kuang ajar giler.
pijak pale die cmtuh baru taw

Posted on June 30, 2010 at 6:19 PM  

sumpah terkedu tgk :(
wtf wif dez girl
YA ALLAH, bia ALLAH laknat je org cmni :(

Posted on August 20, 2010 at 7:58 AM  
Related Posts with Thumbnails