Wonder girls Vs Wonder Gay

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 6:32 PM

Filed Under: ,

Sebenarnya sudah lama tergerak dihati hendak mengulas mengenai hal ini..Malahan hal ini begitu meluas perkembangannya di facebook kira-kira dua-tiga bulan yang lalu..Tapi apakan daya,sibuk yang berpanjangan membantutkan segala niat..Maklumlah,aku ni kalau nak dibandingkan dengan Perdana Menteri,lagi sibuk Perdana Menteri sikit je daripada aku..Jadi disebabkan kesibukan yang berpanjangan ini,aku hanya mampu memendamkan idea mengenai penulisan ini sahaja..

Wonder girls khabarnya baru mengadakan persembahan baru-baru ini dikuala Lumpur dengan penampilan beberapa artis luar negara bersempena MTV World Stage Live In Malaysia 2010..sayangnya aku tidak dapat mengunjungi di acara tersebut disebabkan kekangan masa dan masa..(sebut dua kali baru afdhal)..Bosannya teramat sangat menyebabkan aku hanya mampu melayan Wonderpet yang cute itu di internet..eh silap..Wonder girls..Comel-comel je gua tengok awek-awek tu semua...hihi

Sayangnya kemasyuran Wonder girls itu tidak mampu bertahan lama..Setelah terkenal dipersada dunia sehingga ke Barat dengan single mereka yang agak catcy itu iaitu "Nobody",muncul pula pencabar mereka di Asia Tenggara yang mula menampakkan taring dinegara asal mereka iaitu Thailand dengan single mereka yang juga menarik perhatian para blogger,Facebooker,twitterer,myspacer dan sebagainya..haha(pandai cipta ayat)

Kumpulan yang aku maksudkan ialah Wonder Gay..Penyanyi yang mempunyai nama yang hampir sama dengan Wonder Girls..Malah single mereka juga mempunyai nada dan nama yang sama iaitu "Nobody"..Bukan itu sahaja,gaya rambut juga sama..Bukan itu sahaja,baju juga hampir sama...Bukan itu sahaja,tona pun hampir sama...Bukan itu sahaja.....(Berapa banyak bukan itu sahaja daaa...)

Video ini berjaya menggoda para wanita dan menyebabkan para lelaki termuntah-muntah sehingga menyebabkan mereka hampir menemui maut..Ketika aku menonton video ini,aku menghadapi tahap trauma yang sangat kritikal sehingga terpaksa berkurung di almari baju selama 2350 saat..Tragis sungguh..korang tengok la sendiri..



baik punye..Kalau ada sakit jantung kompom dah gugur dah jantung tu..Kira tak terasa sakit la rasa nak mati..hihi..

Apa komen korang setelah menonton video ini..Mesti jengkelkan rasanya..

11 comments for this post

hahahahahahaha

senak perut.wek wek

haha

Posted on August 4, 2010 at 7:55 PM  

wonderpet2 kami dtg..=.=

Posted on August 4, 2010 at 8:48 PM  

cait! dorg ni memalukan diri sendiri je! hahaha

Posted on August 4, 2010 at 9:09 PM  

haha..senak tak pe..jangan tergolek pasal mederita kekejangan sudah..haha

Posted on August 4, 2010 at 9:26 PM  

aduh, puyeng kepalaku. tak menarik langsung, namanya pun dah buat aku meloya anak tekak ^_^

Posted on August 4, 2010 at 9:49 PM  

hahahah, adoilah puak2 siam ni

Posted on August 4, 2010 at 11:46 PM  

pergh ada jugak orang nak tiru..name tak leh blah wondergay

"Mel Pawaka19 Menjadi Pengacara Agrotek RTM"

Posted on August 5, 2010 at 12:54 PM  

gedik gile nak buat parody bagai...

Posted on August 5, 2010 at 2:05 PM  

walau bagaimanapun..,diaorg ni dah terkenal abis kat Thailand..

Posted on August 6, 2010 at 6:17 AM  

hahaha
aku nak letak dkt facebook la
sakit perut aku
gahaha

P/S : Entry 18SG : Ayam Nih Tak Masak Lagilah! Aku Gigit Tersembur Darah Ayam Nih!

Posted on August 6, 2010 at 7:44 PM  
zam

ini org mane nih??!!! ahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahh!!!!

Posted on May 10, 2011 at 9:57 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print