lukisan menakjubkan daripada pensil

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 12:49 AM

Filed Under: ,

Kreativiti tanpa batasan..Itulah yang mampu dilakukan oleh pelukis yang berbakat walaupun dibekalkan dengan hanya sebatang pensel..(tapi lukisan yang bakal dipaparkan ini bukan sebatang je la)..Setelah puas meneroka keindahan di alam fana versi digital ini(internet la tu),terjejaklah PKE disebuah tempat seperti galeri lukisan yang memaparkan lukisan-lukisan menarik yang dilukis dengan hanya menggunakan pensil sahaja..Walaupun dibekalkan hanya dengan alatan asas tersebut,lukisan yang terhasil tidak mengecewakan..

Kelihatan cantik dan kemas..Itu sahaja yang mampu mampu dikatakan tentang lukisan tersebut..Menjadikan selebriti-selebriti terkenal sebagai model berjaya menarik perhatian si penontonnya..

Berikut merupakan hasil lukisannya seperti yang diperkatakan::


::Selamat Terpegun::

20 comments for this post

wah.. memang cantik sangat lukisan tu.. dengan pensel pun boleh hasilkan lukisan cantik kan..

Posted on August 20, 2010 at 12:58 AM  

awesome~!!

Posted on August 20, 2010 at 1:09 AM  

Kalau dah tangan berseni tu,cantik la hasilnya..

P/s:Asal la PKE x pandai melukis..esh..esh..eshh

Posted on August 20, 2010 at 1:39 AM  

lawaaaaaa..kalaula aku pandai lukis camni.ehehehehe

Posted on August 20, 2010 at 1:47 AM  

sampai mati aku tak dapat lukis camtu, memang berbakat besar ni.

Posted on August 20, 2010 at 2:09 AM  

pergh...guna pensel je? memang tabik spring

Posted on August 20, 2010 at 2:14 AM  

perrgghh~~terbaiiik!!!real betul!

Posted on August 20, 2010 at 2:52 AM  

pergh sejibik, mesti 10 batang pensil dia guna...hehe

Posted on August 20, 2010 at 5:40 AM  

memang berbakat betul

Liverpool Menang

Posted on August 20, 2010 at 5:41 AM  

'KIAMAT DAN KEADAANNYA'

http://www.scribd.com/doc/36025155/Surat-Kepada-Yang-DiPertuan-Agong-Dan-Mufti-Mufti

Posted on August 20, 2010 at 5:49 AM  

hebat lah..aku tangan bangku! huhuhu

Posted on August 20, 2010 at 6:02 AM  

dengki aku ngan depa!!!!...hahaha

awesome!

Posted on August 20, 2010 at 7:05 AM  
AiZ

memang awesome... pandai pensel tu melukis...

Posted on August 20, 2010 at 9:36 AM  

sape empunya lukisan ni..macam real la

"Lawak Antara Benua oleh Kartunis Lambok"

Posted on August 20, 2010 at 10:59 AM  

Mmg terbaik pelukis yg melukis potret2 ni. Mcm gambar foto yg diedit. Huhu.

Posted on August 20, 2010 at 12:00 PM  

lukisan ke??? wah! mcm btol je aku tgk.. hebat la org yg lukis tu..

Posted on August 20, 2010 at 3:46 PM  

hebat!
teringin nk pndi lukis smpi hebat cmni.
1st picture mmg awesome!
sgt detail.

Posted on August 20, 2010 at 4:55 PM  

hoho. bgus bro. aku suka lukisan yg mcm ni. hbt dorng. haha. detail n cantik. aku nk jgk mke aku jadi potret. ahahha

Posted on August 21, 2010 at 6:04 AM  

kalau dah kreatif, mesti akan kreatif punya hehe

Bilakah semangat berblogging anda akan meniti hari tua?

Posted on August 22, 2010 at 2:55 AM  

kereeeeeeeeeennnnnn :) <3<3

Posted on December 2, 2013 at 7:52 PM  
Related Posts with Thumbnails