Blackshot WallHack For Sale

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 12:55 AM

Filed Under: , ,

Maaflah jika entri pada kali ini hanya menarik perhatian para Gamer diluar sana sahaja.Maklumlah,boleh dikatakan hampir 80% daripada 100% pemilik pc diluar sana menjadikan game di PC sebagai hiburan buat diri mereka ketika menghadapi masalah kekusutan yang kronik..Jadi PKE disini hanya sekadar memperkenalkan permainan ini kepada anda..

Jika melihat pada gambar diatas ini,sudah pasti anda mengenali game ini yang berjaya memikat jiwa anak muda untuk menjadi ketagih kepadanya iaitu Blackshot Online..(kalau korang tak kenal pun,kat atas tu ada tulis Blackshot,kira kenal la tu.,hihi)
Garena dengan Blackshot memang tidak dapat dipisahkan kerana garena itu sendiri terkenal diseluruh Malaysia sebagai Platform Game..Jadi,disenangkan cerita,Blackshot merupakan salah satu game online yang disediakan oleh pihak Garena yang boleh dimainkan secara percuma sahaja oleh semua pemegang akaunnya...

Jadi kepada semua peminat dan gamer untuk Game Blackshot,PKE ingin membuat tawaran yang menarik kepada anda semua..Disini PKE ingin memperkenalkan kepada anda Software yang berguna untuk anda bermain Blackshot untuk menjadi Waller..

Apa itu Waller?
Waller itu ialah mereka-mereka yang bermain WallHack..Kiranya main tipulah kerana nampak musuh menembusi dinding..jadi kemungkinan untuk anda menang itu tinggi ye..kejayaan untuk anda menang itu mungkin tinggi jika anda memakai software Wallhack ini ditemani kegunaan senjata HK416..Mesti mengancam punye..

Aksi Bersama HK416

Berkenaan dengan waller ini pula,ia sebenarnya versi terbaru yang berjaya melepasi sistem keselamatan Game..Malahan tidak sukar untuk digunakan berbanding software waller terdahulu yang lebih leceh kerana terpaksa memadam laman web Garena terlebih dahulu sebelum mengaktifkan perisian tersebut..Lagipun,waller ini memang tidak memeningkan kepala anda..

Amacam..Berminat??

jika anda kurang mahir untuk menggunakan perisian ini,usah khuatir..tutorial akan die-mel ke alamat e-mel anda disamping juga disediakan link untuk mendownload perisian Wallhack mtersebut yang hanya sah selama 24 jam sahaja..

Tetapi perisian tersebut bukan free la beb..Kena la bayar.,bayaran yang dikenakan sangat berpatutan iaitu sebanyak RM10 Ringgit sahaja..Jika anda berminat,anda boleh menempahnya melalui e-mel rasmi PKE iaitu ::

blog.pke@gmail.com

Nota:ketika entri ini ditulis,Wall Hack ini masih boleh digunakan tanpa sebarang halangan.Diingatkan kepada anda yang GM Blackshot sentiasa mengupdate sistem..Jadi sebelum pembayaran dilakukan,PKE akan memastikan Perisian ini boleh digunakan..Status waller ini juga akan dinyatakan dibawah ini..Jika wallHack ini tidak boleh digunakan lagi,paparan "Tidak Boleh Digunakan" akan terpapar di status bawah..terima Kasih


6 comments for this post

tengok mmg bekenan tp disebabkan laptop basic jer main game jd panas giler, simpan saje impian tu disanubari..

Posted on August 24, 2010 at 4:03 AM  

Jom sertai kempen 1 Blog 1 Bendera sempena kemerdekaan negara kita yg akan disambut 31 Ogos ini..

http://mahamahu.blogspot.com/2010/08/kempen-1-blog-1-bendera-kempen.html

Posted on August 24, 2010 at 10:14 AM  

Aku dah letak dekat forum gengblogger cari forum "Kempen untuk blogger" aku dah post kat situ bro.. But thanks banyak2 kau support kempen ni dlm blog kau pun dah ok.. and ajak kwn2 kau semua letak satu bendera kat blog dia org ok..

Posted on August 24, 2010 at 2:52 PM  

pergh sape pakai ni jadi pelesitla deme

"Kasut Termahal Dunia Tapi Bukan Kasut Raya"

Posted on August 24, 2010 at 3:53 PM  

fuyo!!! game tembak2!!! mmg fav aku tu... nnt nk try tgk2 kjab...

Posted on August 28, 2010 at 3:45 AM  

lawl. men cheat. abg aku pkai jgk. haha. bahaye jgk. kng kne banned. mcm men dota. diew men cheat jgk. huuhu

Posted on August 31, 2010 at 5:34 AM  
Related Posts with Thumbnails
Print