Voguelicious:PussyCat Dolls Versi Lelaki

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 9:35 PM

Filed Under: ,

Kenalkan anda dengan mereka??
Kepada sesiapa yang masih tidak mengetahui,mereka ini merupakan Penari Gay dan lembut yang berasal dari Singapura..Ahli kumpulan penari ini terdiri daripada mereka-mereka yang berumur 14-22 tahun dan secara terang terangan mengakui bahawa mereka ini Gay!!..Mengakui juga kecintaan mereka terhadap seni tarian menyebabkan mereka digelar di Singapura sebagai Male Pussycat Dolls kerana aksi mereka ketika menari ala2 menggoda gitu..(uwek..,muntah jap)

Kumpulan Voguelicious ini mula ditubuhkan sejak 2007 setelah ada diantara mereka tamat sekolah.Bagi mereka,sekolah menengah itu adalah penjara kerana mereka masih terikat dengan undang-undang sekolah yang mengkehendaki mereka supaya berpakaian seperti lelaki.Malahan,teori yang dinyatakan oleh mereka itu sendiri yang mereka ini sebenarnya mempunyai jiwa perempuan yang terperangkap didalam tubuh lelaki.Oleh sebab itu selepas menghabiskan pengajian di peringkat menengah,mereka mula memakai pakaian perempuan dan kasut tumit tinggi.Walaupun hampir setiap kali dicemuh kerana berwatakan seperti perempuan,mereka beduli apa,janji pakai baju...Ish..ish..ish
Bukan itu sahaja,salah seorang daripada ahli mereka bernama Luke Idham juga menyatakan yang dia tidak ingat kali terakhir dia berpakaian lelaki..

Macam-macam la pula ragam manusia pada zaman sekarang.Jika anda ingin melihat lagak mereka menari ala-ala Pussycat Dolls tu,anda boleh menonton video dibawah ini..



Sudahkah anda menonton video diatas??
Apa pandangan anda??

Bagi PKE,hal ini sangat memalukan diri PKE sendiri sebagai seorang melayu yang melihat anak melayu ini (walaupun bukan dari Malaysia) berkelakuan sangat menjengkelkan..Lagak pondan seperti ini,apalah yang kamu semua dapat...
Malahan,mengaku secara terang terangan yang kamu ini sebagai Gay??
WHat The Hell??
Bukankan tuhan itu telah mencipta makhluk didunia ini secara berpasangan..

Siang dengan malam..
Jantan dengan betina..
Panas dengan sejuk...
Lelaki dengan Perempuan..

Jadi buat apalah nak syok dengan orang yang sama spesis..Benda sama je..(maksud mendalam ni)

Diharapkan ahli kumpulan ini mendapat petunjuk sempena ramadhan ini agar mereka sedar dengan kesilapan yang mereka lakukan yang jauh menyimpang dari landasan sepatutnya..

"Jadi Renung-renungkan,dan selamat beramal"

Nota:Dikhabarkan ada diantara ahli Voguelicious ini merupakan blogger yang aktif juga..


10 comments for this post

cis! aku ingatkan pmpuan td? hahaha giler la dorg ni..

Posted on August 28, 2010 at 3:46 AM  

muka melayu je tgk neh?aduhaii..aku igt dr thailand ke apa..

Posted on August 28, 2010 at 5:32 AM  

tak pernah pulak tengok

Posted on August 28, 2010 at 8:13 AM  

tu dia berjoget tanpa rasa bersalah..gay lak tu

"13 Trivia dan Fakta Menarik Mengenai Youtube"

Posted on August 28, 2010 at 4:15 PM  

Nick:klu pompuan mesti ko berkenan..haha

Faizal:memang melayu bro..

Pawaka:Aksi yang mengghairahkan ditonjolkan..haha

Posted on August 28, 2010 at 11:24 PM  

ia tidak memalu kan jika cara pemakaian itu kene dengan gender itu sendiri...

Posted on August 29, 2010 at 10:13 AM  

ish geli betul melihat mereka tu.. apa nak jadi la sekarang ni.. teruk2..

Posted on August 29, 2010 at 10:42 PM  

bapak geli sial. auww. hahaha. mcm haram. zz ;p

Posted on August 31, 2010 at 5:35 AM  

arhhh apa ni. ahh mimpi malam lah gini.mimpi ngeri

Posted on September 8, 2010 at 5:29 PM  

Tarian mantap!! Kalah artis k-pop.. serious!! tapi.. sayang seribu kali sayang :(

Posted on February 5, 2012 at 7:43 AM  
Related Posts with Thumbnails