Iklan Di T.V yang memaparkan aksi Buas

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 3:41 AM

Filed Under: ,


Agak melampau batas..Itulah yang mampu aku katakan berkenaan aksi yang dipaparkan disalah satu stesen televisyen di Malaysia..Aksi yang menjengkelkan ini menarik perhatian perhatian umum kerana kebuasannya disamping keunikannya yang tersendiri..

Aku sebenarnya agak lama memerhatikan iklan ini..Makin ditenung semakin buas pula dia mengganas..Dengan paparan keningnya yang agak berombak menyebabkan aku terasa nak cekik je si pelakonnya..Patutkah aksi ini disiarkan dikaca televisyen Malaysia dan patutkah ia diklasifikasikan sebagi tonton umum??

Kelihatannya sepasang budak-budak ini beraksi dengan agak rakus sekali..Dengan budak perempuan yang berbaju agak cerah itu duduk agak sopan pada mulanya mengganas dengan tiba-tiba setelah budak lelaki itu melihat jam dan merasakan line sudah clear untuk mereka beraksi disebalik tabir..Ceh..aksi mereka ini menyebabkan aku mengeleng kepala..

Sepatutnya aksi mereka ini diklasifikasikan sebagai 18SX..bukan tontonan umum..Jika budak-budak mahupun remaja di Malaysia meniru aksi ini,bukankah membazir duit kerajaan untuk mengeluarkan dana bagi membasmi gejala tidak sihat ini..Sepatutnya hal itu tidak sepatutnya terjadi..

Aku malas nak menulis dengan lebih banyak,membazir dakwat je..korang tengok la sendiri..

Amaran:Video ini bukan didownload daripada redTube,tetapi daripada laman sosial sahaja..Jika anda menghadapi halangan untuk menonton video ini,anda refresh sahaja page berkenaan..maka video ini akan dimainkan secara automatik..Bersedia untuk menonton video tersebut..Sila tekan link dibawah ini..

Tonton Video Tersebut

Nota:Selepas menonton jangan lupa bagi komen ye...
Maaf dengan gambar yang agak melampau,tetapi terpaksa..hi




13 comments for this post

hypothesis :
semakin buas iklan, semakin ramai penonton.

conclusion :
hypothesis accapted.

* tak dapat tgk video tuh~

Posted on August 6, 2010 at 3:47 AM  
Dc

hah..aksi begini ermm..kot2 pihak penyiaran buta kot..dah x tahu beza yg mana harus d letak tontonan umum "U" or ketagori "18SX" Dc pon dah naik heran dgn TV malaysia skrg..tepok dada tanya iman la ..

Posted on August 6, 2010 at 5:26 AM  

...........

Posted on August 6, 2010 at 6:29 AM  

hahah current system kt mysia mmg sux,wth,dyowg allow bnda2 yg incline kearah gejala ta sihat n kruntuhan moral,bile bnda tu da nmpak consequences mcm kes sumbang mahram,buang bayi,pndai pulak na cri solution,ta ke obviously bodoh tu,same je mcm luluskan disco n club n what the hell it is,pstu ad kes dadah,sex rambang pndai pulak na cri solution,,no wonder lah semau bnde boley jdi kt mlysia,silap2 nnt citer porn pown dy lulus kasi klasifikasi U,,,

Posted on August 6, 2010 at 8:27 AM  

inilah punca banyak jumpa baby tepi longkang, dalam tong sampah, atas tannga surau, dalam toilet bla..bla..bla..

Posted on August 6, 2010 at 2:41 PM  
FiQ

Ni msti smua main komen je..xtgk dl vdeo..

Posted on August 6, 2010 at 7:00 PM  

Hahaha..ko la org pertama yang mengakuinya..

Posted on August 6, 2010 at 7:06 PM  

lawak btol org yg komen atas tu.. adoiyai... UNTUK PENGETAHUAN KORANG VIDEO TU ADALAH VIDEO TUUTT... aku xnk cte nnt smua xnk tgk nnt xde org komen plak? korg nk thu tgk sndiri la... hahahahha ape2pun mmg ajaib! dn pelik muka bdk pmpuan tu! hahahahahha

Posted on August 7, 2010 at 10:41 AM  

mujurlah ko menyedari Nick..Aq diamkan aje..ah

Posted on August 8, 2010 at 9:40 AM  

haha...ramai jugak terkena

Posted on August 8, 2010 at 8:13 PM  

bukankah iklan 2 iklan cadbury biase jerk ??

Posted on August 31, 2010 at 12:39 PM  

Apa la beruskapal..Tak dapat pick up maksud yang hendak disampaikan..haha

Posted on August 31, 2010 at 10:05 PM  
Anonymous

hahah.. xley bla bile compre vdeo ngn respond kt komen.

Posted on January 26, 2012 at 2:52 AM  
Related Posts with Thumbnails
Print