New Year Contest:Blogspot yang patut Unwanted Lawati

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 8:27 PM

Filed Under:

Setelah melawat laman blog rasmi Unwanted di http://unwanted86.blogspot.com akhirnya aku telah mengambil keputusan untuk menyertai contest yang dianjurkan beliau sempena tahun baru ini. Contest ini senang sahaja iaitu berikan cadangan kepada beliau laman blogspot yang mana yang menarik untuk beliau lawati.


Merujuk kepada itu,aku ingin cadangkan Unwanted untuk melayari laman blog http://citermenarik.blogspot.com/
Blog ini dirasakan sangat memenuhi selera setiap orang untuk melegakan tekanan ia menyajikan pelbagai cerita-cerita lawak yang menyebabkan anda tidak kering gusi.

Boleh dikatakan aku akan mengfollow setiap entri dari laman blog ini(sama seperti blog Unwanted) kerana cerita yang disajikan tidak penah membosankan.

Konsep yang disajikan di blog ini pula berunsur humor dan karyanya pula hasil sumbangan daripada semua org dari seluruh malaysia yang mengemelkan kepada owner blog tersebut.

sebagai bukti yang menyatakan blog ini sangat menarik,peminat yang mengfollow blog ini ialah sekitar 538 org(jumlah ketika posting ini ditulis)(walaupun unwanted mempunyai 610 follower ketika posting ini ditulis)

Boleh dikatakan ini merupakan laman blog perkongsian.Jadi saya merasakan Unwanted patut mengunjungi laman blog ini.

Dan kepada sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang contest ini,anda hanya perlu layari laman blog Unwanted sahaja

syarat Penyertaan di Blog Unwanted

6 comments for this post

AJ

menarik..akan kusinggahi nanti..

Great Teacher Onizuka

Posted on January 3, 2010 at 9:34 PM  

Singgahla...x kena bayar punya..

Posted on January 3, 2010 at 10:36 PM  
un

bro, ko dah menang untuk contest kat blog aku,.RM30
tahniah..:)

nnt email aku untuk dapatkn topup tu.
unwanted86[at]gmail[dot]com

Posted on January 10, 2010 at 6:30 PM  

huhu...gua menang beb...

Keputusan:

http://unwanted86.blogspot.com/2010/01/keputusan-contest-unwanted86.html

Posted on January 10, 2010 at 8:16 PM  

tahniah ko menang....aku br tau je ade contest nie...aku cadang ko bc blog nie...kalo ko minat bola mest ko suke....http://sokernet.blogspot.com/

Posted on January 12, 2010 at 10:47 AM  

ok...nanti aq datang melawat..

Posted on January 12, 2010 at 3:35 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print