Robot menjadi Hamba Seks

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 6:15 PM

Filed Under:


Apa yang ingin terjadi kepada dunia sekarang,ketika orang berlumba-lumba mencipta robot dan jentera untuk memudah kerja manusia,ada pula yang mula memanipulasikan teknologi itu secara beransur-ansur untuk menggantikan manusia.

Bukan perkara sebarangan beb..

Tetapi menjadi teman tidur dan pemuas nafsu tiruan...



Perkara ini telah menjadi topik hangat kerana ramai pihak meragui kemampuan robot yang telah dimajukan dengan teknolgi terkini ini tetapi sebaliknya pula pihak syarikat yang terbabit telah mengeksplotasi teknologi demi kpentingan syarikat dan juga kepada orang-orang yang gersang(sampai Robot pun dia layan).

robot ini diberi nama Roxxxy
(Cara sebutan tiga harkat ye)

Lihat Petikan Ini

A robotic girlfriend complete with artificial intelligence and flesh-like synthetic skin has been unveiled in Las Vegas. "She can't vacuum, she can't cook but she can do almost anything else if you know what I mean," TrueCompanion's Douglas Hines said of Roxxxy. Roxxxy stands 170cm tall, weighs 54kg, "has a full C cup and is ready for action," according to Hines. The robot comes with five personalities including Wild Wendy and Frigid Farrah and costs between $7500 and $10,000 depending on features

Harga dah la mahal...

Roxxxy dikatakan robot yang terbaik dan dikatakan yangIa mampu bercakap dan mendengar. Ia juga mampu merasai sentuhan dan mampu meniru personaliti manusia

Robot itu memiliki rangka dan boleh bergerak seperti manusia dan dilengkapi hati mekanikal yang menjana sistem penyejukan cecair.

Ia yang memiliki lima personaliti pilihan yang telah diprogramkan..Antara personaliti tersebut adalah:

  • Frigid Farrah - Ia akan menjadi pemalu dan pendiam
  • Wild Wendy - Ia akan menjadi berani dan tak takut risiko
  • S&M Susan - Ia akan menawarkan fantasi pahit/manis
  • Young - Ia akan menjadi muda naif dan memerlukan arahan anda
  • Mature Martha - Ia akan menjadi berpengalaman dan akan mengajar anda

Bukan itu sahaja,perisian ini boleh dinaik taraf mengikut keperlu semasa

Pelanggan diberikan pelbagai ciri pilihan menurut cita rasa masing-masing manakala Roxxxy turut dilengkapi Internet wayarles bagi menerima sokongan teknikal dan naik taraf perisian.

Teknologi wayarless ni yang tak boleh bla..dikhabar juga setelah segala kelemahan telah diperbaiki,para pelanggan mampu mencipta sendiri Gundik/hamba/robot yang diinginkan mengikut bangsa,warna kulit malahan Saiz payudara beb...Senang cite 'Custom Made'



Apa Pendapat kamu semua..

Kalau ada orang selera pelik,jangan la ada robot membuat sesuatu seperti ini

Kesian siut sape yang ada dibawah ini

Komen:Minta Maaf jika Topik ini terlalu terbuka

11 comments for this post

jangan macam terminaor sudah ler...robot nak kuasai dunia..

Posted on January 12, 2010 at 7:16 PM  

Haha...Cerita Terminator???

Betul juga la..takut juga kalau benda tu terjadi...
Lagi pun klu nak diikutkan ada orang sudahpun mengeluarkan isu ini sebelum robot dicipta untuk tujuan ini..

Sape agaknya leh layan dengan robot ni...Umm..

Posted on January 12, 2010 at 7:20 PM  
ikhwan

mnakotkn r muke robot uh...
aq tau r krabat bill gates yg ne snggup bli mnatang ny...
haha..

Posted on January 12, 2010 at 9:33 PM  

huh! eh! robot ni ade jual kat m'sia x? heheheheh agak2 bila nak jual kat m'sia! hahahahhaa

Posted on January 13, 2010 at 3:47 AM  

salam,
was wondering macamana agaknya they display the personality.haha.

Posted on January 13, 2010 at 8:57 AM  

Nick Irfan:Ko jangan main gila....Ko nak beli ke..Minta Nuffnang Sponser..hahah

Ayim:Tak tau la...

Posted on January 13, 2010 at 5:34 PM  

jgn sampai ada org gomen buat psonal loan beli menatang ni sudah la..kekeh

Posted on January 14, 2010 at 8:57 AM  

Minta2 la...Kali sanggup buat loan nak beli benda alah ni..,dah sangap sangat la nampaknya...hah

Posted on January 14, 2010 at 7:58 PM  

nak beli ar satu..wat bibik kat rumah :P

Posted on June 22, 2010 at 8:39 PM  

Ai Syukie..lain macam je bunyinye..

Posted on June 22, 2010 at 9:08 PM  

alahai..robot itukah kerjamu jua..tak dapek den nak tolog snb yg bakal kaya org yg menciptanyer..kiki

Posted on June 26, 2010 at 3:45 PM  
Related Posts with Thumbnails