Blog bangsat yang Menghina Islam

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 10:33 AM

Filed Under: ,

Ketika melepak di Laman Web komuniti GengBlogger pada pukul 3pagi semalam,aku ada terjumpa dengan Blog yang mengpostkan entri tentang Laman web yang menghina Islam,kebetulan ketika itu aku hanya sekadar menyinggah sahaja disamping menyirap darah dengan owner blog tersebut yang membuat copyright di blog yang dikunjungi itu sehingga link pon tak boleh klik...Jadi aku membiarkan sahaja...

Namun pada pagi entri ini ditulis,aku terjumpa lagi satu posting yang baru diping mengenai blog yang dijumpai menghina islam...Jadi ini menyebabkan aku tertarik untuk mencari maklumat tentang perkara ini di internet..

Bila aku mula mencari maklumat tersebut di Internet,,..

Amik ko...macam-macam keluar..

Apa yang aku dapat dapat dari Internet ialah sebuah laman web yang dibina khas untuk menghina Islam..


beritamuslim.wordpress.com
Laman blog ini sangat ekstrem dalam memburuk-burukkan Islam..Identiti pemilik blog ini dikatakan perempuan tetapi statusnya tidak diketahui sama ada orang bukan Islam ataupun orang Islam yang sudah murtad..

Komen yang diberikan pemilik blog ini kepada salah seorang blogger di ruangan komen


Dan ini pula hasil maklum balas pembaca yang tersinggah di blog ini

sangat teruk akidah owner blog ini...Beralih kepada blog kedua pula..

http://islamexpose.blogspot.com/
Blog ini juga sangat teruk...

Yang tak boleh bla riben ini ada disebelah kiri blog tersebut...Ini aku nak sebut ayat glamor aku lak...BINATANG..

Blog yang ke tiga


http://exmuslim.wordpress.com/
Kononnya menyatakan cuba untuk menyelamatkan umat Islam daripada kesesatan..Ini blog khas untuk orang murtad...Celakalah hidup ko di dunia dan akhirat...

Hukum untuk orang Murtad adalah BUNUH

Kenapa Pula???
Kerana Islam tidak pernah memaksa sesiapa memeluk Islam,jadi jika kamu memeluk Islam dan kemudian kamu menjadi murtad,kamu sudah mempermainkan agama Allah yang maha suci ini.Itulah hukuman setimpal yang sesuai untuk kamu..

Apa yang menarik perhatian di Blog ini..

Bendera Indonesia terpapar dibahagian kiri atas blog ini...Sesungguhnya kamu amat memalukan rakyat Indonesia..Pasti ramai rakyat Indonesia yang beragama Islam marah dengan kewujudan blog ini.


http://murtadinkafirun.forumotion.net
Blog ini lagi teruk...siap mengistyiharkan 12 oktober sebagai hari murtad sedunia..Dari apa yang telah ditonjolkan oleh blog ini melalui isi dan cara penulisan,didapati rata2 pebangkang di blog ini adalah beragama Kristian.Mereka cuba membandingkan Islam dengan mengambil potongan ayat daripada Bible dan Al-Quran(Yang ternyata palsu,seperti direka-reka)..Malah ada menyelitkan gambar yang sudah terang,tak payah suluh menghina Islam dan nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W

Salah satu gambar yang dipamerkan di blog tersebut,klik pada gambar untuk melihat yang selebihnya

Kata-kata:Setelah melawat lebih kurang 20 blog yang memaparkan isu menghina islam,dapat dirasai bagaimana perasaan benci begitu menebal dikalangan mereka..Ini belum lagi aku melawat indonesia.faithfreedom.org yang telah ditutup...Apalah agaknya isi kandungannya...
Semoga dengan pendedahan ini dapat menyedarkan umat Islam bahawa musuh Islam berada di mana-mana sahaja.Seharusnya benda ini dijadikan pengajaran demi memantapkan iman dan mendalamkan ilmu pengetahuan tentang Islam.

27 comments for this post

salam

geram btol baca blog2 yg menghina Islam nie!!! rase nk g tumbuk je penulis blog2 nie...

Posted on January 22, 2010 at 4:02 PM  

takut nak baca..even bab2 agama ni xbrp mahir..tp ISLAM tetap dihatiku..

Posted on January 22, 2010 at 4:02 PM  

Jangan do....
Jangan x tumbuk...kasi pecah sikit..

Ziana:bagus2

Posted on January 22, 2010 at 4:16 PM  

selain marah, aku rasa takut dan sedih dgn semua ni.. Kenapa nak menghina agama islam, menghina agama orang lain. Kenapa nak mulakan perbalahan?

Posted on January 22, 2010 at 4:20 PM  

x tau la....semua orang x nak bergaduh...bila dah macam ni..,secara automatiknya keadaan tidak tenteram....nanti mulalah bergaduh sana,,bergaduh sini..

Sebab tu pentingnya sikap hormat menghormati..

Posted on January 22, 2010 at 4:26 PM  

pernah lawat blog tu..
kebanyakkan dari indon..
yang penting tidak terjebak..
jangan balas dengan kekerasan kerana ini yang dia mahu diblog itu untuk menunjukkan kelemahan islam..
kita perlu menepis dengan bijak

Posted on January 22, 2010 at 5:47 PM  

betul2...tu yang gua tengah pikir cara macam mana nak membalas dengan cara berhemah ni.......

Posted on January 22, 2010 at 6:06 PM  

undang2 di indonesia tak begitu ketat pasal isu2 sensitif macam nie...salah siapa??...

Posted on January 23, 2010 at 3:19 PM  

Tau tau nak cakp la bro...Pasal ini tergolong dalam msalah yang terdapat dalam internet...banyak negara yang tidak mempunyai undang2 yang mapan mengenai cara mengatasi masalah yang berkaitan dengan internet,...cara yang bisa digunakan hanyalah dengan menutup laman blog itu..

Posted on January 23, 2010 at 9:11 PM  

bangsat jahanam dgn blogger2 ni..menghina sesuka hati.Kalau anutan depa lebih baik kenapa nak menghina islam..lebih sesat dr yg tersesat

Posted on January 25, 2010 at 10:55 AM  

relax bro...gua pun marah...
Tapi gua dah x leh buat ape......
Klu ada sape2 ada cara nak bagi blog tu tutup...kongsi2 la.....

Posted on January 25, 2010 at 5:01 PM  

memang rosak akidah terus dah org2 yg tulis blog2 tu...jgn salahkan alam jika berlaku bencana...

Posted on January 27, 2010 at 3:55 PM  
Pejuang Jihad Cyber

Salam.

Tahniah dan terima kasih di atas pembongkaran saudara ini. Di harap saudara dapt membongkar lebih banyak lg blog/web sebegini kepada umat Islam dan kami sebenarnya amat memerlukan maklumat sebegini agar dapat meneruskan perjuangan kami untuk berjihad dalam menegakkan agama Islam tercinta.

Pejuang Jihad Cyber.(JiHadHaCk3rZ)

Posted on February 1, 2010 at 2:01 AM  

Mudah2 ada usaha untuk menyebabkan blog dan forum tersebut ditutup.........

Posted on February 2, 2010 at 9:28 AM  

flag je semua

Posted on February 6, 2010 at 3:03 AM  

cam ner tu...ajar sikit...

Posted on February 7, 2010 at 5:49 AM  
Anonymous

Begitu kejamkan owner blog yang menghina Islam. Btw, thanks eh.
:)

Posted on February 9, 2010 at 11:51 AM  

akuh rse web cmne
ptot kne hack
,, hmmmm
ta phm lansung ape yg dipikir kn..,

Posted on June 4, 2010 at 9:25 PM  
Anonymous

halo semua, gak capek ya pada berantem terus, yang satu merasa terhina, yang satu gak mau ngalah, satunya lagi merasa lebih dari yang lainnya. maunya apa siiih ???? mau ribut?? atau mau perang ??? nyawa kita cuma satu bro, nurutin emosi gak ada habisnya, emang tu mau USA antar sesama ISLAM suruh pada ribut, pada gak sadar apa? diadu domba sesama ISLAM, di cokolin semua fasilitas2 dari dia juga sekutu2 nya. Kita Islam Bro, itu aja

Posted on August 31, 2010 at 3:50 PM  

To:Anonymous

Maaf ye kepada kamu..daripada percakapan kamu ini kedengarannya berasal dari Indonesia..

Begini saudara.,
Saya membuat entri ini bukan memburukkan sesiapa tetapi cuma memberi kesedaran kepada semua tentang permasalahan dan musuh islam yang semakin berani menonjolkan diri..

Memang benar kebanyakkan blog ini terdiri daripada blog dari Indonesia..jika saudara terasa seperti saya mengutuk bangsa saudara atau apa sekalipun,saya meminta maaf kerana mungkin maksud yang ingin saya sampaikan ini tidak kesampaian..

Bagi saya,blog-blog yang disenaraikan bukan sahaja mencemarkan nama baik Islam,tetapi juga bangsa anda dan bangsa saya sekali..Jika bahasa yang digunakan itu bagi anda merupakan Indonesia dan bagi saya dia menggunakan bahasa malaysia..kenyataannya ia tetap bahasa melayu..Bahasa yang digunakan saya sejak turun temurun..

Jadi jika ia menggunakan bahasa ini sebagai kata untuk mencemarkan kesucian islam,maka saya berasa begitu terhina sekali..

Jadi diharapkan memahaminya..yang saya sama sekali tidak berniat untuk menyakiti hati sesama kita melainkan perasaan ingin mengkeji si pembuat laman blog diatas..

Sekian:
Salam dari PKE

Posted on August 31, 2010 at 9:50 PM  

Nice Blog. :)
Mungkin bila yahudi menjajah negara islam dan akan membuatnya menjadi negara kristen. Orang kristen yang ada di negara islam itu pasti akan setuju. Walaupun mereka sangat mencintai tanah airnya.

Aku masih gak ngerti, Dimanakah Yesus dilahirkan dan kapan dia lahir?
Orang kristen mungkin akan menjawab di Yerussalem tanggal 25 desember. Tapi coba difikirkan. Tahun 2010 Masehi ini dihitung sejak kelahiran yesus. ARTINYA ... Yesus lahir tanggal 1 bulan 1 tahun 1. Dan simbol pohon cemara (pohon natal)sangat tidak masuk akal. Bukankah yesus lahir di negara yang tandus. mana mungkin ada pohon cemara ditengah gurun. Tentu saja, itu adalah ciptaan orang yang sudah merubah Injil.. Paulus.

Maaf bila kata-kata ku menyinggung.

Posted on November 19, 2010 at 1:56 PM  

Benci tul lah ngan orang kafir ni...EEE!!!!!!!dah x leh bersabar dh nie....

Posted on October 17, 2011 at 4:54 PM  
Anonymous

salam...salamat..islam
sjhtra smasa idup & salamati..artinya sjahtra jua bila mati. Tula indah kita jd org islam. Ralat rse klo xmnyinggah jap nie...Mmang trbako (loghat org Muor le)bila Ana baca Blog2 si MURTAD & KUFAR tu...eee aku nk tnya skt korang yg dri puak2 nie leh jwb kerr???SATU SOALAN JER....Klo korang puak2 Dajal nie xleh jwab baik le korang tutup blog2 bodoh mcmtu. Haaa nie die soalan cepumastu >>>
Sebagai bukti kebenaran ISLAM tu agama maha Suci n Benar dari Sang Pencita maka Allah menandakn pada alam ini kalimah (A-L-L-A-H..tp dlm uruf Jawi la ye !!)yg xdpt d nafi oleh ssape krana iamya ade pd kulit buah, dlm buah, daun batang pokok, pasir pantai, gurun pasir, ikan, menatang2 len gak, sarang lebah, lembah sungai n hutan muka bulan n mcm2 lg la xdpt aq mnyebutnye satu2 dr skecil2 smpai sbesor2 bnda. OKEY...cuba lak bg aq tnda2 jika benornya agama korang ??? ELEEHH tanda wat2 sndri ke, patung2 ke xmain laye. Klo korang dungu gak xtau mende2 yg aq sbut tu makanye.... aku dh kmpul sjumlah koleksi dlm FB aq bukak jer SYEHALJAUHAR...aq xtakut punye beb .TQ coz bca komen nie ye

Posted on June 5, 2012 at 9:32 PM  

dialog soal nabi palsu, Kristen menyerah! ---------> http://hamdanpati.blogspot.com/

Posted on November 25, 2012 at 2:54 PM  
Anonymous

Saatnya jihad mari angkat senjata, rakit bom dan pergi ke medan laga dimana para kafir berkumpul hantarkan mereka ke neraka jahanam. 72 perawan aku datang !!!!

Posted on January 30, 2013 at 11:07 PM  
Anonymous

sebanyak apapun mereka menghina islam, tidak akan mengurangi cinta ku kepada islam, para domba menginginkan perang dengan org muslim, islam menunggu saat yg tepat atau jika mereka berani menunjukkan siapa mereka, jgn pengecut, bersembunyi, semoga ada hacker islam yg menyebarkan foto dan alamat para penghina islam, biar diburu, saya yakin ada hacker muslim yg mau kerja ini..... ini tugas mulia, seperti thaba baba diketahui indentitas, lalu mati di eksekusi

Posted on October 11, 2013 at 11:53 AM  
Anonymous

Skrg bkn hnya diblog sja mlh scara umum diytube ada vdeo mghina islam kmdian dibls pula oleh phk islam to yg plg byk mmg indonesia....lebih seru..

Posted on June 3, 2014 at 10:44 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print