Kreaviti dengan Duit yang Berlebihan

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 8:40 PM

Filed Under:



Jika anda mempunya banyak duit yang berlebihan disebabkan kekayaan anda yang terlampau.,apa kata anda cuba mencabar kreativiti anda dengan mencuba aktiviti yang agak menarik ini.

Cubaan mencipta karya seni yang agung daripada Duit..haha.
Keativiti mampu mencipta segalanya..Batasan merupakan benteng yang perlu ditempuhi..Ayun cuba(kepada sesiapa yang banyak duit berlebihan sahaja)



Buat lakaran



Mulakan Karya



Siap



Inilah hasilnya...dah macam orang cacat dah aku tengok

Bagaimana...Mampukah anda menghasilkan karya yang sangat kreatif ni..Jika mampu,silalah anda pergi ke Bank yang berhampiran..Ini pula ditunjukkan kepada anda hasil kerja yang lain.



Sangat cantik....Penuh dengan seni..

6 comments for this post

hehe.. sampai x tau duit nak buat ape..

Posted on February 9, 2010 at 9:29 PM  

cool giler

Posted on February 9, 2010 at 9:34 PM  

Cara ni untuk orang yang menghadapi masalah terlebih duit...klu x cukup duit jangan buat...mati kang x makan...haha

Posted on February 9, 2010 at 9:35 PM  

Salam Rabu,

aha betil2, memang betul, kalau macam kes aku, tak boleh buat. Sebab kalau duit 20sen jatuh berguling2 kat pasar pun aku kejar balik.

Aha : D

Posted on February 10, 2010 at 9:32 AM  

huh..kreatif abis...

Posted on February 10, 2010 at 3:27 PM  

20 posen pun duit juga....yg penting jgn terlampau membazir...

Posted on February 10, 2010 at 4:17 PM  
Related Posts with Thumbnails