Logo Rasmi Pejuang Kesenian Extreme

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 5:10 PM

Filed Under:

pejuang kesenian extreme

Selepas mula berblogging dengan platform nama samaran dan url sebagai Pejuang Kesenian Extreme,Sekarang giliran pengeluaran logo pula.Sila lihat dan komen tentang logo ini kerana sesungguhnya pendapat anda sangat berharga bagi saya.




Get your own Poll!




2 comments for this post

un

secara keseluruhan mmg smart.:)

tp aku tersalah baca td, pejuang extreme kesenian.
kenapa 'extereme' terletak sebelah kanan 'pejuang'.
sebab tu la aku tersalah baca.:

Posted on December 18, 2009 at 8:56 PM  

ini disebabkan nama aku terlalu panjang..

Asal la nama aku panjang sangat..hahah

x pe la..
TQ kerana sudi komen..

Posted on December 19, 2009 at 9:22 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print