Aku amat Memerlukan undian anda

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 4:47 AM

Filed Under:


Aku amat memerlukan undian kamu semua dalam menentukan nasib hand phone aku yang telah buat taik dengan aku.Pasal handphone buruk ni la aku terpaksa berhenti sebentar menggunakan teknologi.Tak boleh dengar mp3,tak boleh melayari internet menggunakan HP,banyak lagi la.Ni memang menyebabkan aku betul2 marah.Ni adalah cadangan2 yang disuarakan oleh rakan rapat aku.kepada anda yang yang merasakan ingin memberi idea untuk jalan penyelesaian(iaitu bagi cara lain yang lebih dramatik dan bergaya),apa yang anda perlukan cuma suarakan di ruangan komen..


Ingat!!!!

Aku memerlukan undian anda


Anda boleh mengundi di ruangan mengundi di sebelah kanan blog aku.Cadangan yang anda sertakan akan dikemaskini dalam masa dua hari.

Pada akhir sekali,anda akan dapat menyaksikan aksi yang mendapat undian tertinggi ini didalam Youtube dan akan diupload sekali di laman blog rasmi Pejuang Kesenian Extreme

Tarikh tutup undian ialah pada 05 januari 2010

11 comments for this post

hahah...mengirap dengan hp ni...meragam kuat..
jadi tengah cari cara bagaimana nak menghapuskannya dengan lebih bergaya..

Posted on December 26, 2009 at 9:27 AM  

aku da pn mgundi, nk tggu kptsn jer

Posted on December 26, 2009 at 11:25 AM  

dah ..take ke kedai hp yg amik phone rosak...dapat 20 30 oklah..macam kat negara lain ada buat

Posted on December 26, 2009 at 4:05 PM  

ada undi masuk ke?? hehe :)

Posted on December 26, 2009 at 6:12 PM  

Firol:ada ke kedai cam tu...x tau
lak tpi kat muar x de la...

Cik Epal:banyak..,nasib baik x
mintak kod afundi..hahha

Posted on December 27, 2009 at 6:26 AM  
Anonymous

waa sgt lmbt nak loading.
=(

Posted on December 27, 2009 at 6:31 AM  

ye ke....wa
tq sal bitau...
akan membaikinya secepat mungkin...

Posted on December 27, 2009 at 8:35 AM  

dah undi dah !!!

Posted on December 28, 2009 at 11:49 AM  

TQ kerana mengundi...

Posted on December 28, 2009 at 11:17 PM  

cian hp tue. die dh bg khidmat b4 dis. cm nie care nyer ko balas untk perkhidmatan die? ish3.

pape pun, aku dh undi!! haha
ketuk kuat2 dgn tukul besi. sampai hancusss!! yeahhh!!!

Posted on December 29, 2009 at 8:19 PM  

siot je....

Posted on December 30, 2009 at 4:12 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print