Fuck You Chin Peng

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 10:29 PM

Filed Under: ,


Tu la yang aku nak cakap

Isu ini kalau boleh tidak mahu diungkit kembali..Tapi tiba2 dibangkitkan oleh Pengerusi Gerakan Pulau Pinang..,Dr Teng Hock Nan mengenai permintaan untuk membenarkan Chin Peng kembali ke Malaysia setelah lama mangkuk ni hidup dalam buangan di Thailand.

Korang tau sape Chin Peng..

Si Mangkuk ni suatu ketika dahulu merupakan Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya..Makhluk yang mengucar kacirkan tanah melayu ketika itu..Tak pasti dia siapa..Ni gambarnya


Buat muka nak kena hentak

Sebenarnya benda yang menyebabkan aku marah sejak kebelakangan ini ialah mengenai hasrat mangkuk ni untuk kembali ke Malaysia..Kira kalau boleh nak mati kat malaysia la..

Dan paling aku marah..,ade la pulak manusia yang berani membuat permintaan untuk membenarkan si Chin Peng ni kembali ke Malaysia..Sebab yang paling bangang yang aku dengar..
Sebab kemanusiaan
Kepala hotak dia

Dia pikir pasal mangkuk ni..Dia tak pikir pula..Pasal si Chin Peng ni berapa banyak yang terkorban.Nak aku aku beri statistik ke..


Buku Teks

Boleh dikatakan semua orang tahu tentang kekejaman komunis.,malah sejarah tersebut telah dirungkaikan dalam buku teks sejarah tingkatan 3..Jadi apa lagi yang tak cukup..
Semua orang sedia maklum bahawa negara kita telah dijajah oleh banyak pihak..Tetapi pejajahan komunis la yang paling tidak boleh diterima..

Sebabnya:



  1. 1.Pada 6 Ogos 1945.,Amerika Syarikat telah mengebom Hiroshima dan pada tanggal 9 Ogos 1945 pula,Nagasaki pula menjadi mangsa..Akibatnya ,Jepun pada ketika itu menjajah Tanah melayu terpaksa menyerahkan semula pada British..Pada ketika itulah Komunis mengambil kesempatan kerana British masih belum sampai di tanah melayu akibat diusir ketika Jepun berkuasa..Inilah dinamakan menangguk di air yang keruh..
  2. 2.Boleh dikatakan juga yang komunis ni kebanyakan rakyat tempatan..Tu yang tak boleh bla(Kebanyakan cina,melayu pun ada tetapi dalam jumlah yang sikit)...
  3. 3.Kekejaman yang melampau...korang sume kan tau yang Bintang Tiga(Komunis la tu) hanya bekuasa selama berapa minggu sahaja..,tetapi kerosakan yang dilakukan umpama dajal

Jadi Chin Peng selaku kepala dan wakil komunis patut kena hentak kepala dia sampai mampus..,Tembak pakai AK47 ke..Assault Riffle ke..
Mengikut sumber2 yang hampir tepat(Mungkin tak tepat kerana bilangan mungkin lebih)..
Disebabkan komunis,.,darurat mula diisytiharkan dari tahun 1948 hingga 1960..Ini bermakna semasa tunku Abdul Rahman mengistiharkan tanah melayu merdeka.,keadaan masih dalam darurat.
Dalam tempoh tersebut.,Dikatakan ramai orang yang terkorban diatas kekejaman komunis

Orang Awam:2500 orang mati
Pasukan keselamatan:1865 orang mati

maklumat lebih lanjut,sila klik disini

Korang tahu tak berapa duit yang kerajaan persekutuan yang terpaksa dikeluarkan
RM203 juta (1953)
RM169 juta (1954)
Banyak tu beb...Klu buat pembangunan negara..,dah lama maju dah..






Pada ketika itu.,banyak wanita yang menjadi balu akibat kekejaman komunis..

ha...,aku baru teringat sesuatu..,Korang tak kan tak pernah baca novel ni..Kanang Cerita seorang Pahlawan..Tu kisah benar..Bace dari situ je dah tau macam mana peritnya pejuang dulu membanteras kekejaman komunis..


Kanang Cerita Seorang Pahlawan


Korang tak puas hati..Kanang masih hidup lagi beb..kalau tak caye jumpa la sendiri


Wajah terkini Pahlawan yang banyak berjasa ini..Kanang Anak Langkau

Aku cuma berharap..,kepada sesiapa yang cuba menghidupkan semangat komunisme dan cuba untuk membawa balik bekas pemimpin sialan ini..,henti2kan lah..Banyak keburukannya..

Keburukannya:

  1. 1.Menimbulkan ketidakpuasan hati bekas tentera yang ketika dahulu memerangi komunis demi mewujudkan keamanan didalam negara
  2. 2.Memecah belahkan perpaduan.
  3. 3.Membolehkan 13 mei berulang semula..Tak caye tengoklah..

Kepada semua blogger.,jika ingin mengeluarkan pendapat anda..,silalah meninggalkan komen anda pada artikal ini

Demi menaikkan semangat patriotik korang..aku harap korang tekan link ini

Penaik semangat Patriotik..Aku sayang Malaysia

0 comments for this post

Related Posts with Thumbnails