Hidup baru,Pengalaman baru

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 9:40 PM

Filed Under:

Lambang Kegembiraan
Apa yang aku sukakan...apa yang menyebabkan aku begitu gembira..
25/05/2009 adalah tarikh yang amat bermakna bagi aku..
Mengapa?
Kerana mulai tarikh ini.,aku mula menukar transformasi daripada seorang remaja hingusan kepada Remaja yang matang..
Mulai tarikh itu.,aku telah mula berusaha hidup sendiri..Really sendiri..
Aku telahpun pindah ke rumah bujang dan hidup bersama-sama kawan-kawanku..,
Mulai saat ini..,aku mula hidup berdikari tanpa mengharapkan sedikit bantuan pun daripada ibubapaku.
Mesti banyak gila masalah?
Sebenarnya aku tak de mengalami kesulitan yang amat sangat..
Sebabnya?
Aku memang dah lama pun hidup berdikari..Cuma waktu aku berdikari dulu.,aku masih hidup dan tinggal dengan kedua ibubapaku
Jadi itu bukan masalah bagi aku ..
Dah,tu je kot aku nak tulis..

0 comments for this post

Related Posts with Thumbnails
Print