Salam Pengenalan

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 11:47 AM

Filed Under:


Asalamualaikum sume..,Aku tinggal kat Muar,Johor..Sebenarnya aku memang suka menulis tetapi bukan hal yang peribadi sangat.Aku pun buat masa ni tengah kering Idea sal aku sekarang sibuk bekerja.Maklumlah ,baru lepas habis sekolah...,sibuk la sikit..Tapi kang bila dia datang pula,mencurah-curah pula keluar sampai tak cukup tangan nak menulisnya.



Hi..Blog ni memang blog peribadi aku yang dijadikan platform untuk aku mecurahkan pendapat,menceritakan pengalaman,kenangan mahupun segala aktiviti aku...Namun blog ni bukan bersifat peribadi sangat..hanya pada nama saje la..Kalau nak peribadi sangat tulis dalam diari la..Gila ke ape nak tulis kat sini,satu dunia boleh bace wei..,kenapa aku memilih nama samaran "Pejuang Kesenian Extreme"Apa maknanya...nama gempak tapi kenapa blog peribadi lak?ingat blog Taliban ke, Jemaah Islamiah ke..Hihi...,sebenarnya saje je aku guna nama tu..Aku sebenarnya minat dan suke dengan sukan yang extreme macam Paintball dan Parkour...Aku Aku juga anggap bahawa Parkour itu seni..,Jadi aku cube memperjuang benda extreme ni dan mengubah minda mereka2
yang tertentu ni bahawa sukan extreme ini seni..Sama juga dengan BreakDance dan Graffiti,dulu dipandang serong dan sering dikaitkan dengan benda-benda yang negatif..Tapi cuba lihat sekarang,siapa yang memberi sokongan?Rakan Muda beb...Tu under kementerian Belia dan Sukan,..,maknanya kerajaan menyokong la..Sekurang-kurangnya taklah mereka merempit sana-sini tak tentu pasal ..Kang mampus kang (maaf,Bahasa Kasar),kan dah menyusahkan makBapa diaorang..Penat je bapak diorang membanting tulang untuk membesar diorang..


Sebenarnya sukan extreme juga semakin diterima ramai sehingga dibukakan Extreme Park di Shah Alam (kalau tak silap la)Cuma Muar je ketinggalan lagi.,bagi kawan-kawan aku..diaorang mesti tau yang aku ada team Paintball yang bernama Ask_Core Unit..Team Paintball yang lain di Muar selain kami ialah PkrmFraternity dari Pusat Kegiatan Rakan Muda dan Kbm Crew dari SMK Dato Sri Amar Diraja.(Itu je la yang aku tau yang aktif)..Tapi kitaorang hanya ada team je.,Kelab Paintball tak de..Kalau la la ade Kelab Paintball yang berdaftar di daerah Muar ni,..,kan best,semua team disatukan dibawah satu bumbung...,jadi segala aktiviti akan berjalan dengan lebih lancar.,

Tapi klu main Paintball ni kompom dapat cenderamata berbentuk kesen lebam yang bertahan selam 3 minggu...Parkour lagi smart,bengkak,lebab,silap2 patah kaki pulak..Yang pasti sukan ini semakin mendapat perhatian dan diterima ramai .......Ummm,apa lagi ha aq nak tulis....,ha.,dengan lafas bismillahhirahmanirahim , aku merasmikan blog ni...
haha , Dan ingat..,Konsep blog konsep blog ni adalah bebas...

2 comments for this post

salam,
hye n haloo!!

kamoo baru mule wat blog ni ke?
bagus2,truskan usahe mengupdate blog..=)

p.s. i xchange link kat blog u ni k..

Posted on May 7, 2009 at 12:26 PM  

TQ cos follow my blog...sy menghargainya....

Posted on May 20, 2009 at 10:39 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print