Kejayaan Mebanggakan

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 11:50 AM

Filed Under:


Satu kejayaan yang membanggakan...Dalam perlawanan CSO semalam..,aku berjaya mengalahkan musuh aku...perlawanan yang dirancang pada pukul 2.15pm hanya bermula pada pukul 2.30pm..(Biasa la.,janji melayu)...Budak yang lawan aku ni dari Melaka..aku tak kenal pun dia sape..tapi demi semangat kesukanan yang tinggi..haha(Adakah main game sejenis sukan????)..,kitaorang main dengan penuh semangat..Bertarung tak lama..,setengah jam je...Keputusannya 2-1..aku kalah kat Lou Lan Ancient City city dalam Occupation match..,masa tu pun aku punye team tak ready lagi..Lagi satu tempat aku menang ialah di Amory..Tempat yang ketiga pun aku menang gak..Kat amory juga..Bertarung selama 20 minit di tempat tersebut..Jadi kesimpulannya..,aku menang..


Pasukan yang bertarung ialah diantara


Ask_Core Unit Vs Kill Me Squad


Pasukan yang menang


Pasukan masing-masing terdiri daripada 3 orang..
Ask_Core Unit VS Kill Me Squad
Ask_Core Unit Vs Kill _Me
Nabil_Hardy Vs Pembunuh
Boje Vs Mr Toyol
Pian jr (Peganti Mr Toyol)

Main dengan penuh semangat...segala kelengkapan dipenuhi..Team aku pakai senjata berikut:

Mp7(Miniature SubMachine Gun)

AUG_A2(Assault Rifle)

TQ team mate..

Dan TQ gak buat team Kill Me kerana sudi fight dengan kitaorang

0 comments for this post

Related Posts with Thumbnails
Print