Web popular yang dibuka dalam 1 browser

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 12:32 AM

Filed Under: , , , ,


Blog sebenarnya menjadi wadah dalam menyampaikan idea mahupun apa2 sahaja yang ingin dikongsi bersama dengan anda semua para pembaca..itulah antara faktor utama dan mengapa aku masih berblogging sehingga kini..Tetapi sejak kebelakangan ni semangat malas mula meresap kedalam diri aku..Apa sebabnya ni???
Aii., mungkin kerana buat masa ini aku menghadapi penyakit malas yang melampau disamping kesibukan dalam menjalani kehidupan kot yang menyebabkan aku malas menulis..(hi,ayat skema)..Terasa juga kelainan ketika menulis..Menulis tanpa semangat..Perkara ini dirasai semenjak Gengblogger bertukar server dan tidak mampu berfungsi selama beberapa hari(walaupun hal ni dah lama berlalu)..aii.,malulah nak cakap..

Kita tinggalkan pasal kisah aku ini dah teruskan dengan topik yang seterusnya..

Nak juga tau
Apa browser yang anda guna..
Google Chrome,mozilla FireFox,Opera mahupun safari (IE malas nak sebut)
Mesti berbagai-bagai jawapan yang akan diberikan oleh anda

Jawapan anda sahaja sudah menunjukkan bahawa terdapat banyak Browser canggih yang terdapat dipasaran yang boleh didapatkan secara percuma dan mudah..
Aku disini bukan ingin menceritakan tentang browser apa yang aku gunakan,sebaliknya aku ingin menceritakan kepada anda web yang wajib aku buka mengunakan satu browser ni..

Aku biasanya selalu guna Mozilla Firefox 3.6 (nak juga bitau,hi)..

Jom kita usha web yang selalu aku buka menggunakan browser pertama

1.Facebook

Laman wajib..Sebaik-baik website yang leh aku lepak..banyak kawan siot yang ada melepak kat sini..klu satu hari tak online rasanya tak sah hidup ni..

2.Myspace

Web yang mula terasa boringnya.,tapi aku masih masuk juga untuk mengcheck friends request..
3.Twitter



Laman web yang sangat berguna untuk aku dalam bersosial terutama kepada rakan-rakan blogger..Mikroblogging la katakan..

4.Blogger


Buat masa ni aku amat jarang update blog kerana kesibukan urusan kerja..Tetapi boleh dikatakan setiap hari aku login ke dalam laman web ini untuk memeriksa benda-benda yang sepatutnya..

5.Gengblogger


Gengblogger.tempat yang sangat best untuk dibuat melepak..dengan forum yang sesuai untuk semua lapisan umur disamping membaca entri-entri terbaru yang agak menarik(dah nama pun tempat ping)..Memang tak bosan la disini..Nak chat dengan blogger lain pun boleh..

6.Google


Banyak benda yang aku dapat belajar dari Google..Dengan Google aku merasakan diri aku ini amat berkuasa..jika aku tidak mengetahui mengenai sesuatu hal.,dialah yang mencarikan jawapannya..Terima kasih Google..

Itulah serba sedikit maklumat jika aku melayari internet..Kiranyanya benda pertama sekali yang aku buka mesti Faceb0ok dan diikuti new tab laman-laman web seperti yang diatas..

8 comments for this post

GB dah jadi satu platform yg setaraf dengan yg mantap2 dah
hehe

Posted on April 23, 2010 at 1:13 AM  

myspace lama dah aku tinggal ;]

gb pun dah jarang masuk kekee

Posted on April 23, 2010 at 1:47 AM  

Aku myspace dah x seaktif dulu...
Tapi GB masih aktif walaupun x sekerap dulu...

Posted on April 23, 2010 at 4:26 AM  

myspace xde dah.
google bukak bile perlu je.
len2 tu ye.
hehehehe

Posted on April 23, 2010 at 5:00 PM  

myspace da delete da..just ada fb ngan fs je skang ni

Posted on April 24, 2010 at 1:17 AM  

sekrang nie yg top browser kat komputer aku facebook,blog aku,google,metro..itu jer hehehe..dah memang set macam tue

Posted on April 24, 2010 at 4:23 PM  

kenyataannya..nampak sangat myspace dh ketinggalan zaman...hi

Posted on April 24, 2010 at 7:20 PM  

huhu.
myspace nk termuntah dah aku.
bosan lak. hhehe

Posted on July 26, 2010 at 11:05 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print