Anonymous yang menjengkelkan

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 4:17 AM

Filed Under: ,

Makin lama makin bosan..
Itu yang mampu aku katakan pada Anonymous

mungkin anda perasan diruangan blog ini turut membenarkan anonymous meninggalkan komen untuk sesuatu entri yang ditulis tanpa sebarang halangan..Malahan sebagai blogger yang masih baru,setiap komen itu sebenarnya menjadi pembakar semangat untuk aku menulis entri yang selanjutnya..

Bagi Anonymous yang menjalankan tanggungjawab anda sebagai pengomen di blog ini,aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi melawat dan mengomen sekali entri yang terdapat diblog ini..walaupun kadang2 komen yang diberikan itu bertentangan dengan pendapat aku dan ada kala menyakitkan hati,selagi berkaitan dengan entri yang dikomen,aku akan meluluskannya untuk dipaparkan secara umum..

Namun,yang menjadikan masalah ini ialah berkenaan dengan Anonymous yang memberikan komen seumpama iklan entah apa-apa..Dah naik menyampah dah aku melayannya..Mesejnya yang seumpama menyeru aku supaya melawat laman web/blog yang diberikan..

apa sume ni..
Lagipun aku sudah memberikan ayat yang cukup baik di ruangan komen..Ayatnya berbunyi begini.
"Hanya tinggalkan pandangan anda mengenai entri ini..Saya juga bukannya Anti-Anonymous..Itupun selagi anda memberi pandangan yang bernas...Jika anda tiada blog..,boleh linkkan ke akaun myspace ataupun Facebook..Tiada masalah punya.."
Amacam

12 comments for this post

hehe nama ko tu mmg padan,pejuang kesenian...memperjuangkan blogger2 maccam kita bg diorang ni paham

Posted on April 15, 2010 at 8:07 AM  

biasa lah bro...adat lah kalau ada orang yang dengki dengan kita...tak mampu nak puaskan hati semua orang.

Janji jangan langgar undang-undang sebagai penulis blog sudah..jangan buat apa yang tak sepatutnya dalam blog suda..

Posted on April 15, 2010 at 8:14 AM  

bro...penat sebenarnya nak layan geng2 anonymous ni...saya ada buat entri pasal geng2 anonymous..leh tengok kat link bawah..kadang2 saya serba salah kalau nak approve komen2 diorang tu..isk2

http://azrulhisham.blogspot.com/2010/04/anonymous-yang-mulut-ok-vs-anonymous.html

Posted on April 15, 2010 at 10:45 AM  

blog aku sentiasa penuh ngan iklan dari anonymous.....rimas pon ada gak kadang2..

Posted on April 15, 2010 at 2:11 PM  

hahahaha
anonymous paling aku xsuka yg promote barang

Posted on April 15, 2010 at 2:45 PM  
Anonymous

salam..
maaf ye..lepas da post2 comment baru terbace nie..maaf la if saye slh seorg anonymous yg menjengkelkan..mmg xde blog pun..pk nk jual duit je,,lupe plak menceroboh hak org..sory n thanz untuk maklumat dri blog nie..

Posted on April 16, 2010 at 1:51 AM  

Sememangnya semua rakan-rakan blogger menghadapi masalah yg sama/..

Kepada Anonymous..
seperti yg tertera ayat yang dipaparkan ketika anda ingin menulis komen di blog aku,begitu juga dengan pendirian aku..
Aku bukan anti anonymous..

tapi kenapa anonymous suka dibenci..

jika mereka menulis komen tentang entri yang dipaparkan tidak mengapa..walaupun kadang2 komen itu menyakitkan hati..
Ni promote tentang hal2 yang sememangnya owner blog x nak masuk..jadi macam menjenkelkan lah..

jadi diharapkan semua para anonymous faham..

Posted on April 16, 2010 at 2:07 AM  

okay,anonymous kat atas tadi 2 gua..saje nak test kesabaran lu camne..kehkeh..

Posted on April 16, 2010 at 5:12 AM  
Anonymous

i hate u!!!

Posted on April 16, 2010 at 5:12 AM  

dorang tu pemalu sebenarnye.. kekekeke

Posted on April 16, 2010 at 7:29 AM  

anony yg suke promote..
hehe
^^
bdw, im not

Posted on April 16, 2010 at 8:02 PM  

Anonymous kat atas ni best..leh buat bergurau pulak...

Posted on April 17, 2010 at 7:02 AM  
Related Posts with Thumbnails
Print