Gengblogger Digodam

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 9:30 PM

Filed Under:

Berkenaan dengan masalah yang melanda GengBlogger baru-baru ini pasti menyakitkan hati banyak pihak yang menjadikan GengBlogger sebagai tempat lepak..Banyak juga khabar angin yang bertiup berkenaan dengan masalah ini..

Kata-kata yang menyakitkan hati

Ada yang mengatakan yang masalah ini berpunca daripada manusia-manusia yang tidak berguna yang cuma atau telah menggodam Gengblogger..Masalah ini berlarutan sehingga menyusahkan aku yang hidup didalam kebuntuan di alam maya ini(selalu lepak kat forum kat sana)..Bangkai betul..

Namun ada kata-kata yang telah melegakan aku

Kata-kata ini aku ambil dari Mr Ben punya Blog

Setelah mendengar kata-kata ini..aku berharapkan masalah ini kan cepat selesai..,gua tengah bosan ni...
Jadi sebagai alternatif kepada semua blogger yang lain..
Korang ping la blog korang di laman web tersebut:

http://www.ozbloggers.com/
http://jombuzz.com/
http://imcurtain.com/

dan kawasan-kawasan yang sama tema dan waktu dengannya...

18 comments for this post

Anonymous

hurm... harap2 GB kmbali mcm dulu.. ngek tol owg yg hack ni. =.="

Posted on March 24, 2010 at 9:44 PM  

tau x pe..bangkai tul..
berani dia buat kacau kat tempat aku...

Ini umpama makan ditempat non-smoking..(ape kena mengena)

Posted on March 24, 2010 at 9:46 PM  

dari sudut yg lain,itu maknanya GB telah femes seantero dunia.hihi

harap server baru nnt lebih secure.

Posted on March 24, 2010 at 10:46 PM  

semoga kembali normal

Posted on March 24, 2010 at 10:52 PM  

hacked?
i thought GB are overloaded...
most of blogger like hotlinking as ariffshah says..

Posted on March 24, 2010 at 10:57 PM  

Owh.. Itu ke citenye.. Sabo je la. Sape yg dengki sgt tuh? Ptot sula je org cmtu. Huhu!

Posted on March 24, 2010 at 11:24 PM  

ptt blog aku bile masuk je kene bubuh pasword segala..bila buang banner baru o.k

Posted on March 24, 2010 at 11:33 PM  

salam singgah.. lahai.. aku pun kebosanan... harap2 cepat2 la selesai... tq dengan info ni

Posted on March 25, 2010 at 1:01 AM  

harap-harap GB cepat okay. aku wlpun jarang join forum tapi tak pernah miss baca forum kat sana

Posted on March 25, 2010 at 1:56 AM  

memang mangkuk tul.. patutlah aku login tak boleh2... bro.. nanti inform ye kalau GB dah ok.

Posted on March 25, 2010 at 9:08 AM  

memang mangkuk tul.. patutlah aku login tak boleh2... bro.. nanti inform ye kalau GB dah ok.

Posted on March 25, 2010 at 9:08 AM  

MC:x tau la nak cakap...pasal hotlinking tu rasanya x banyak menganggu kot...rasanya jika masalah ini puncanya,pasti kong perasan...

Ini khabar angin sahaja...tapi ada yang mengatakan kes ini betul pasal gengblogger penah down sebelum ni...

yang pasti,Gengblogger akan bertukar ke server baru..harapkan dia tidak akan menjejaskan satu pun benda kat GB

Posted on March 25, 2010 at 12:00 PM  

aku pon tensen sape yang godam tu tade akal betul lah~
Damn
Balas balik blog walking anda~hehe saye suka post di komen ~baca entri yang menarik

Posted on March 25, 2010 at 9:52 PM  

harap3 cepat le pindah server tue huhuu

Posted on March 26, 2010 at 9:07 AM  

sume sudah kembali normal..syukor alhamdulillah..

Posted on March 27, 2010 at 2:38 AM  
Anonymous

patutlah ada sekalitue..aku rasa macam ada tak kena ngan GB...

tp kerja penggodam? aku rasa itu pilihan terakhir...masalah server kot...

haish..aku cuti menulis..GB pun nak cuti gak ek? hehehe

sorry pjg sangat comment yang tak bernas nie~

Posted on March 29, 2010 at 4:12 PM  

hehe, hacking nie memang rancak laa kat M'sia.. sejak dari zaman Clickbank dulu lagi.. hohoho

Posted on March 31, 2010 at 11:20 PM  

EH BRO! biau betol! leh ckp free 2 jam! wah! klu aku try x risiko ke ni??

Posted on April 12, 2010 at 7:07 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print