Cara Menghilangkan tekanan

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 2:35 PM

Filed Under: ,

Setiap manusia biasa mesti menghadapi satu bentuk tekanan perasaan jikalau ditimpa suatu masalah.Masalah yang berlarutan lebih menambah dan mengusutkan pemikiran jikalau tidak diselesaikan dengan segera.Masalah ini juga biasa berlaku kepada semua orang.Baik anda sebagai guru,sebagai blogger,sebagai ibu mahupun sebagai pengemis sekalipun(cemburu sal dapat tahu pengemis di US ada laptop sendiri)..

Pelbagai cara yang dilakukan oleh seseorang itu untuk mengurangkan tekanan jiwa ini.Antaranya ialah dengan melakukan aktiviti yang disukai seperti bersukan,menonton televisyen,melayari internet mahupun menyanyi.





Bila menyebut tentang menyanyi,adakah anda suka menyanyi??
Menyanyi juga dapat mengurangkan tekanan..
Ada yang suka menyanyi di bilik air,.
Ada yang suka menyanyi di bilik sendiri
Ada yang suka menyanyi seorang diri sambil ditemani gitar
dan ada juga yang suka menyanyi di karaoke jamban (K-Box)(aku la tu)

K-Box

Bila dikaitkan tekanan dan nyanyian..
umm...
Bagaimana keadaan orang yang menghadapi tekanan itu pula menyanyi..
Bukan tekanan biasa..
Tetapi tekanan luar biasa..
Tekanan yang memberi kesan kepada diri..
Renungkan video ini..(maksud aku bukak sekali)



Cuba lihat mereka menyanyi..
Cuma aku ingin tahu..
Apa perasaan kamu semua setelah melihat video ini..
Perasaan aku bercampur-campur..
Aku tidak tahu untuk berkata apa..

Nota:Membuat entri ini setelah menghadapi gejala kekeringan idea tahap ekstrem.Tekanan tu beb..

12 comments for this post

aku juga tak tau nak berkata apa.. ehek!!

Posted on March 12, 2010 at 2:43 PM  

boleh la challenge video u dkt youtube tuh.he3

Posted on March 12, 2010 at 5:39 PM  

Bila aku lihat video ni...
Perasaan aku berbau kelakar disulami dengan kasihan pada orang tua tu...

Posted on March 12, 2010 at 6:27 PM  

tak sampai hati nk tgok video tu :(

Posted on March 12, 2010 at 6:58 PM  

tau x pe...macam...ehh,
Nak tahu juga siapa la yang rakan video ni...

Posted on March 12, 2010 at 7:24 PM  

haha aku pon suka berkarok tok ilang kan tension..
tak dpt kat kbox, kat tandas pon ok.. haha

Posted on March 12, 2010 at 7:45 PM  

buruknye perangai..haha

Posted on March 13, 2010 at 12:30 AM  

hodohnya cara.. haha..

:P

Posted on March 13, 2010 at 4:51 AM  

hehehe..

sweet pon suke g nyanyi kat k-box tu..

layannn..

hmm..tuk video tu..

sweet pon xdpt nk kate2..

tak terkate2..

hehehe..

^__^

Posted on March 13, 2010 at 3:00 PM  

mesti diaorg happy tgk muka diaorg dipc

Posted on March 13, 2010 at 8:16 PM  

br dapat layan video nenek ni ngan laju..hehe..kesian dia..xde sapa nak bele

Posted on March 14, 2010 at 12:17 AM  

Yea..org yg mempunyai tekanan biasanye buat benda yg di luar dugaan...

Posted on December 9, 2010 at 1:33 AM  
Related Posts with Thumbnails