Spider-Plant Man : Lawak Habis

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 6:40 AM

Filed Under: , ,

Sejak kebelakangan ini.,kebosanan mula bermaharaja rela didalam diri ini..Puas dibuat itu dan ini tapi masih juga merasa kekosongan...punya la tahap kronik sampai benda-benda mengarut pun aku layan...

Jadi ketika aku melayari internet pada pukul 4 pagi menanti benda-benda yang menarik yang diharapkan muncul di FaceBook ketika manusia di laman ini berada dijumlah yang amat sedikit.,saat itu juga aku membodek profil yang sememangnya tidak pernah berubah.,lama juga aku melepak disana sehingga muncul satu link yang muncul secara tiba-tiba dimuka depan profil aku yang menyambungkan link ke youtube...Memaparkan satu cerita pendek..yang dikenali sebagai

SPIDER-PLANT MAN!!!

Nama punya la hodoh...tapi cerita yang agak menarik dan bodoh..(hihi)..
sangat kelakar..aku suka..

Untuk pengetahuan semua,filem ini merupakan sebuah filem parodi menarik yang menggunakan jalan cerita Spiderman sebagai tunjang utama filem pendek ini..Cuma yang membezakan antara Spiderman dan Spider-Plant man hanya aktor dan jalan cerita yang yang dibelitkan sahaja...

Satu lagi perbezaannya..Jika Spiderman menjadi superhero kerana digigit labah-labah,spider-plant man pula menjadi superhero setelah digigit pokok labah-labah..

watak Utama didalam cerita ini





Memang seronok tengok cerita ini..Lagi-lagi si Mr Bean ni berlakon..Entah jadi apa la pulak..
Jadi kepada sesiapa yang berminat untuk mendownload cerita ini terus dari youtube,silakan..
Jika anda tidak mempunyai Software downloadernya..anda boleh downloadnya disini...

5 comments for this post

wah..mr.bean berlakon...konfirm best p

New Entry Pawaka19 Dot Com
"Pemulihan Dara,apabila sudah ditebuk tupai? "

Posted on May 24, 2010 at 11:56 AM  

Hye :D

lama tak meninggalkan sebarang trace di blog ko.
Hari tu kat skola ko nampak aku kan?
Sorry sempat lambai je.
Hehe

Posted on May 29, 2010 at 9:09 AM  

Pawaka:
Cuba la tengok..boleh tahan la..
cuma sleng british tu buat aq cam rimas sikit..

Fatin:x pe..tu hal kecik je..x de hal punye..

Posted on May 29, 2010 at 7:58 PM  
Anonymous

crite ni mmg ni je ke??? pendeknye cite die....

Posted on June 17, 2010 at 9:00 PM  

Ini lah cite dia...
pendek je..

Posted on June 17, 2010 at 9:31 PM  
Related Posts with Thumbnails
Print