Cara sebutan Yahoo! yang betul

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 12:47 AM

Filed Under: , ,

Ceh...ketika bersiar-siar melawat di internet..aku ada terbaca satu info menarik yang menceritakan tentang cara yang betul untuk menyebut perkataan "Yahoo!" ,.perkataan yang menjadi jenama bagi sebuah enjin pencari yang terkenal di serata dunia..
Jika berminat untuk mengetahui cara sebutan yang betul.,cuba anda lawati halaman Yahoo dan perhatikan tulisan yahoo! di sebelah kiri bahagian atas page..Cuba anda klik di tanda seru "!" di ayat "yahoo!"..akan keluarlah bunyi yang membacakan perkataan itu dengan betul..Tak percaya cubalah..

8 comments for this post

Wan

hehehe.. BETUL TU! ramai yang tak tau pasal ni..

try plak klik kat ! pada perkataan BETUL TU kat atas untuk sebutan yang betul untuk BETUL TU.. kekeke

Posted on May 20, 2010 at 1:03 AM  

macam2 tul budak ni..ayat menganjing...

Posted on May 20, 2010 at 4:37 AM  
Lee

laa, sebut jerk la camne pown kan? ;p



ok ok, i try~ xD
p/s: apa itu ayat menganjing? >.<"

Posted on May 20, 2010 at 5:57 AM  

Wah! Tak nah taw pun. Mcm tu rupenye sebut.. Yahoo! uuuuuu.. Haha!

Posted on May 20, 2010 at 7:25 AM  

haha..tak pernah taw plak klik tu siap ada kuar bunyi ek..ceh

Posted on May 20, 2010 at 9:41 AM  

haha...menarik2

Posted on May 20, 2010 at 10:23 AM  

Lee:ayat menganjing tu maksudnya ayat mengenakan org la..(@.@)

Fathiha:ya..sebutkan lagi sekali

Legasi:tau x pe..aq pun baru tau..

Call T:TQ...time kasih kerana sudi singgah kesini..

Posted on May 20, 2010 at 6:48 PM  

Dah tahu sebenarnya... Tp xpa

Posted on May 21, 2010 at 5:18 PM  
Related Posts with Thumbnails