Ironman:WebSite Paling Bergaya

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 3:36 PM

Filed Under: , ,

Setelah lama bercuti menulis blog..,bersiar-siarlah aku dialam maya melawat laman2 web dan blog menarik yang sedia ada bersepah di internet..Terdetik dihati aku untuk melawat laman web Ironman,Adiwira yang aku minati sejak akhir-akhir ini disebabkan tertawan dengan jalan ceritanya yang menarik dan sut yang bergaya..Walaupun Ironman 2 sudah lama ditayangkan di pawagam pada 30 April yang lalu,tetapi dihati kecil aku ini masih juga ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai watak-watak yang dilakonkan didalam cerita yang gempak ini..(kerana aku bukan peminat fanatik yang mula membaca dari komek)..

Kepada sesiapa yang masih belum menonton cerita Ironman 2,anda boleh Klikkan diTV.
Ok kita abaikan mengenai cerita ini..
Apa yang aku ingin ceritakan disini ialah berkenaan laman web rasmi Ironman..
SMARt Gila!!!

Apabila anda mula melangkah masuk ke laman web tersebut ..wah..disambut dengan logo dua yang elegen melambangkan filem Ironman 2 yang masih ditayangkan..

Namun apa yang mengagumkan aku.,apa yang dipaparkan ini lebih kurang sama dengan teknologi khayalan yang ditunjukkan didalam filem Ironman..Maksud aku teknologi yang nampak sangat canggih..Paparan grafik yang menarik..anda juga boleh memilih sama ada anda ingin paparan yang memaparkan Mark 6 atau War Machine..

Muka dengan Laman Web yang Memaparkan Ironman

Yang menjadikan aku lebih kagum adalah diruangan menu dimana ...aii..,cantik gila siot..
Cam ni la ruangan menu tersebut

Setiap klik yang anda lakukan juga akan diiringi dengan bunyi yang menarik..Muzik latar juga disediakan...

Diruangan About The Movie ada memaparkan maklumat diri watak-watak penting yang turut terbabit didalam Filem Ironman 2..

Di ruangan video pula ada memaparkan triller dan part2 penting didalam filem yang mesti ditonton..
Ruangan Gallery ada memaparkan gambar-gambar menarik..Tapi aku ambil gambar awek ni...jangan marah ye..

Download..ruangan yang paling orang suka..Disini anda boleh memuat turun poster2 menarik dengan paparan gambar yang sangat jelas mengikut ukuran saiz yang disediakan..
Rakan penaja diorang pun ada disertai sekali..

Yang ini hanya diruangan Extra sahaja..sangat menarik..aku tak boleh ulas pasal canggih sangat..rasa2 nak masuk.,silakan..sangat canggih beb..(kali kedua aku ulang)

Jadi jikalau anda teringin untuk memasuki laman web ini,silalah layari

http://ironmanmovie.marvel.com/

Sebelum tu.,mungkin korang berminat untuk membaca teori mengenai reaktor didada Tony Stark ni di laman blog rakan blogger aku ini...silakan..
(klik Gambar)

3 comments for this post

menarik...

Posted on May 18, 2010 at 5:34 PM  

Giler punya susah nak komen .... banner ada dua ....

website dia memang cool giler , kalau leh wat blog camtu ...

Posted on May 18, 2010 at 9:15 PM  

Susah ke na komen..
rasanya blog aq dah ringan dah pun...

Tapi tul la apa yg ko ckp Touyakaruma..,klu la blog aq cam web tu..dah smart dah..mesti ramai visiter..

Posted on May 20, 2010 at 4:40 AM  
Related Posts with Thumbnails
Print