Red Alert 2

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 4:54 PM

Filed Under:

Fuh..,Apa yang aku ingin komen tentang game ni iaitu Red Alert 2 ialah
Dia menguji keupayaan aku sebagai seorang gamer beb..,
Semua gamer sedia maklum,game ini sememangnya sudah lama dikeluarkan dan telah lama berada di pasaran,

Tapi

Ceritanya begini
Pada suatu hari.,Housemate aku menumpangkan laptopnya dibilik aku dengan game red alert ni terpasang di skrin Desktopnya.,
Tergerak hati aku untuk mencuma game ini yang dirasakan buruk.,tak seronok dan menjengkelkan


Usik je game ni.,aku dapat merasakan aura yang dihasilkan red alert ni(Aura ni gamer je dapat rasa).,Peh dashyat,makin lama aku meyentuhnya.,semakin gian aku jadinya

Apa lagi

Ha amik ko.,Dari pukul 6pm sampai pukul 3am aku main game ni sampai kawan aku pun geleng kepala time aku ada kat situ,.Dalam tempoh 9 jam tersebut.,aku tak makan malam pun.,Minum pun tak.,mandi pun tak(hahaha)

Jam 3am tu pun aku berhenti pasal aku dah berjaya tawan Markas tentera amerika.,aku suka la dan bercakap la gempak kat kawan aku disebelah.,

La lst aku pula yang kena gelak.,Dia cakap aku berjaya musnahkan markas tentera amerika je.,Markas great Britain.,Korea,Cuba dan selanjutnya belum lagi.,
Segan aku kat situ juga.,

Apa yang yang penting bagi aku pada ketika itu hanyalah Forkus.,


mata ku tak tahan lagi pasal pada hari tersebut pun aku masuk kerja pukul 7am..Jadi kena bangun pukul 5.55am.

Mata tak lebam pula.,Tapi demi semangat Extreme.,aku tempuhi juga.,Kira pada hari tersebut aku tidur hanya selama 2 1/2 jam je..

Grafik Red Alert


Sapa nak cuba..,silalah
Untuk kesudahan cerita ini.,sampai ke sudah aku tak habiskan game ni

2 comments for this post

haha...
game red alert nie senang bro..aku da abiskan untuk campaign rusia n amerika...

ko try la main red alert 2:yuri revenge!Senjata pon power.Ni pon ak da abis main cuma red alert 3 jer ak x main...Besar seh saiz nak install!

Posted on January 2, 2010 at 5:21 PM  

ni posting lama..
red alert ni aku dah abis main dah..
red alert 2:yuri revenge pun dah main,cuma x abis la..malas nak main

Tapi yang pasti memang kelakar gila la masa baru start main game ni..macam susah gila..

Last terasa senang lak..

Posted on January 3, 2010 at 5:06 AM  
Related Posts with Thumbnails
Print