Ni Baru Betul-Betul Lawak

By PEJUANG KESENIAN EXTREME on 5:23 PM

Filed Under:

HAHAHAHAHA……..

Inilah ayat dan perkataan sinonim dengan tingkah laku spontan apabila kita melihat.,menonton mahupun teringat tentang benda-benda yang dirasakan lawak.,

Aku sendiri juga mempunyai banyak koleksi cerita-cerita yang dikatogorikan lawak dan seronok untuk ditontoni secara seisi keluarga..Kebanyakan cerita ini aku dapati melalui rakan mahupun aku yang riki sendiri..,Berikut merupakan koleksi terbaik yang aku ada..Enjoy k..

Peringatan:Pastikan sistem bunyi anda dalam keadaan baik

Berikut merupakan koleksi aku daripada rancangan Game show Jepun

Tu je kot…Yang lain tak boleh publish..,Biarlah ia terus menjadi koleksi aku sorang je..hahaha







Humur Kungfu


Olimpik



Aku nak letak video lawak lain.,tapi tak ada masa nak upload.,korang layan je la video ni..

0 comments for this post

Related Posts with Thumbnails
Print